Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tuomas
addikt
Mivel a Saturn V első fokozata (S-IC) lényegében a V2 egyenesági leszármazottja, ezért igen.
De ha nem akarunk addig visszamenni, akkor kapásból 3 Apollo-missziót is lehet mondani, ahol technikailag nem mentek rendben a dolgok: Apollo-1, Apollo-6 és Apollo-13.
Azt nem értik sokan, hogy a Starship egy teljesen új fejlesztés: metán hajtóanyaggal működő zárt ciklusú hajtóművek, amelyekben az egyes komponenseket úgy kell megalkotni, hogy a teljes rakéta 100%-ban újrafelhasználható legyen (és ne újrafelujítható, mint az STS rendszer). Emellett ott van az eltérő fejlesztési hozzáállás is, ami pont a hibakeresésre fókuszál, emiatt az ilyen sikeres sikertelenségből szűr le számos hibát a további fejlesztésekhez (ugyan ez a fejlesztési metódus volt jelen a Falcon fejlesztésekor és lásd mivé nőtte ki magát).
És akkor még ott vannak a leg-ek is: Legtöbb hajtóművel, legnagyobb tolóerővel rendelkező, legmagasabb rakéta , ami a legnagyobb és legnehezebb tömeggel rendelkező hasznos terhet lesz képes pályára állítani.
Úgyhogy ez legalább akkora kihívás, mint az első működő rakéta megépítése, csak ezt azok nem látják, akik nem jártasak a témában.
[ Szerkesztve ]
We were here
-
nozs23
addikt
A Tesla és SpaceX ambícióit és sikereit messze nem kérdőjelezik meg úgy, mint a Twittert, mert ott ténylegesen fel tudnak mutatni valami egyedülállót.
De közben meg a lényeg, hogy a Twitter a korábbi munkaerő 20%-ával működik jobban, mint előtte, na attól hidd el, az összes it/szoftveripari/digitális cég menedzsmentjének kikerekedett a szeme.
Ez csak szimplán nem igaz. Volt, hogy napokig-hetekig nem tudtak bejelentkezni felhasználók, bizonyos funkciók folyamatosan bugosak, néha használhatatlan szintre süllyedve (ezt néha-néha Musk is elismeri).
Ezeknek a platformoknak az alapja gyakorlatilag önműködő, azért tudnak kevesebb munkaerővel is funkcionálni. Senki nem vitatja, hogy a Twitter előző vezetése is gyökér volt, ahogy a jelenlegi is, csak máshogy. A cég bloated volt, leépítés jött volna ha átveszi Musk, ha nem.
Az új funkciókat az elvetett ötletek fiókjából húzták elő, nem új fejlesztések. A Twitter blue a jelenlegi formájában egy bukott próbálkozás. A Musk fanatikusokon és egy-két újságírón, cégen kívül senki nem fog fizetni a semmiért. A reklám cégek továbbra is takarékon működnek, vagy otthagyták.
A Musk által emlegetett everything app-tól, nagyjából olyan messze vagyunk, mint a FSD-tól. A jelenlegi felhasználók többszöröse kellene hozzá, plusz olyan fejlesztések, amiket a jelenlegi maroknyi emberrel biztos nem tud megcsinálni. Mindezt úgy, hogy az idióta politikai kilengései miatt folyamatosan idegeníti el a társadalom 50+ százalékát. -
veterán
Bár sosem voltam egy Tesla fan, de azt mindig undorítónak tartottam, amikor olyan dolog miatt ekézték őket, amiket a nagyok is csináltak sokkal nagyobb léptékben. Most említhetném a típushibás kocsik millióit, vagy akár a Takata légzsákok esetét. Ezekhez képest a Tesla sehol sincs.
-
nozs23
addikt
Az látszik, hogy a pesszimista forgatókönyvek nem jöttek be. A népszerűsége nem zuhant be. A működése nem lehetetlenült el. A platformot nem árasztották el a csalók, konteósok, dezinformáció. A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.
Ahogy említetted nem public company. A népszerűségét megítélni elég kérdéses jelenleg. Kizárólag a letöltésekből kiindulni nem célszerű.A beharangozott apokalipszis, hogy elmenekülnek a hirdetők és a felhasználók, az nem történt meg.
De, megtörtént. Rengeteget irkált erről Musk is anno. Sőt, konkrétan támadta őket, hogy ha nem akarnak Twitteren reklámozni, akkor nem támogatják a szólásszabadságot, ami nonszensz. Legutóbbi interjúban azt mondta, hogy egy részük visszatért. Most ezt az infót pont a hajunkra tudjuk kenni.A mostani érvek a Twitter jelenlegi működése ellen kicsit olyanok, mint amikor 10+ évig folyamatosan a Tesla illesztési hézagjairól, lepattogzó festéséről, és az el nem készülő FSD-ről szóltak a hírek. Meg hogy majd jönnek a rendes autógyártók, akik jól megmutatják, hogy hogyan kell ezt csinálni. Na azóta is jönnek.
A különbség az, hogy a Tesla évekig gyakorlatilag monopóliumként működött, mint egyetlen értelmezhető elektromos autó alternatíva. Míg a Twitter esetében mind a userek, mind a reklámcégek tudnak menni máshova. -
nozs23
addikt
Havi aktív userszámra szoktak hivatkozni általában, de jelenleg ilyen infónk nincs tőlük. Hiába van a telefonon az alkalmazás, ha nem nyitják meg a felhasználók. Akkora vihar volt körülöttük, hogy elég egyértelmű volt, hogy többen bele akarnak lesni. És akkor a kiesett userekről szintén nincs semmi infónk.
A hirdetők pedig oda mennek hirdetni, ahol a felhasználók vannak.
Ez sem feltétlenül van így. Youtube-ot is rendre beregulázták a reklámozók, amikor olyan tartalom mellett jelentek meg, amit nem szerettek volna. Ha nem érdekelné őket a content, akkor minden prominens márka ott lenne a porn oldalakon is. De nincsenek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP ProCurve 2650 J4899B 48 Port Ethernet Gigabit Switch, számla, garancia
- Honor 200 Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- RTX 3060 TI OC RGB
- Lenovo T450s 14", i5 5300u, 4-8GB, 128GB, dupla akku, eu világítós bill, szép állapot, számla, gar
- Apple Macbook Air M1 2020 13" 8GB/256GB, akku: 97% + Magic Mouse 2
Állásajánlatok
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest