Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarkByte

    addikt

    válasz Silεncε #19 üzenetére

    Hívjatok jóhiszeműnek, de szerintem ezt másképp nem lehet megvalósítani.
    Szeretném hinni, hogy akik ezt fejlesztik azért annyira nem amatőrök, hogy csak úgy jogosultság rendszer nélkül kitolják az adataidat bármi jött-ment külső szolgáltatásnak. Nem hiszem hogy majd pont egy bank megengedne ilyesmit. Eddig is borzasztó konzervatívak voltak a témában. Arra számítok hogy ami ilyen API-kon át elérhető lesz, az is véglegetekig butítva lesz a saját webbankjukban elérhető infókhoz képest, legalább is kezdetben. Kvázi csak hogy teljesítsék ezt az igényt. És azt is majd csak a számla tulajdonos kifejezett hozzájárulásával biztosítják a hitelesített 3rd party-nak.

    Na de majd meglátjuk, az én józan paraszti logikám ezt diktálja.

    [ Szerkesztve ]

  • galocza

    aktív tag

    válasz Silεncε #5 üzenetére

    +1, kiegészítve azzal, hogy nem csak a kártyahasználatra igaz. az egyik beszállítónk új oldalán már betű+szám+speckarakter+xkarakter hosszú jelszót kell megadni, 3havonta - úgy mint a bankomnál.
    nyugi srácok, relaxáljatok, nem ti vagytok az nsa...

    én azt sem értékelem, h a bankom minden online vásárláskor sms jelsztót tett kötelezővé (kb mint a cikkben szereplő javaslat). namármost én nem hurcolom a telefonomat, csak ha tudom, h szükségem lehet rá (pl utazom).
    ne tessék engem kötelezően túlbiztosítani. hadd legyek felnőtt, s vállalhassam a kevesebb macerával járó, rizikósabb metodikát - arra valók a limitek, hogy védjenek.

Új hozzászólás Aktív témák