Új hozzászólás Aktív témák

  • zsolt501

    nagyúr

    válasz Killing #30 üzenetére

    Maga a telefonos ügyfélszolgálat sokat javult, de még nem 100%-os viszont még mindig jobb mint a T Home telefonos ügyfélszolgálata ahol semmit nem tudtunk elintézni mert totál hozzá nem értők ülnek ott, mikor azt mondta a T-s ügyfélszolgálatos hogy a kábelmodem nem füstölhet el és hogy olyan nincs már akkor leszűrtem a véleményem rolluk. A tvnetwork nél idáig a személyes ügyfélszolgálattal volt a legkevesebb bajom idáig minden panaszomra volt megoldás vagy kártérítés mikor majdnem 1 hétig nem volt net egy swich miatt a házban, gond nélkül kaptam kártérítést. Meg kell jegyeznem hogy december óta (mióta az új optikai hálózatra terheltek át) azóta tökéletes a net és tényleg megvan a 20/10-es net sőt még kicsit több is.

    ''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

Új hozzászólás Aktív témák