- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- Játékfejlesztés
- Microsoft Excel topic
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
GhostRider93
tag
válasz GeryFlash #35 üzenetére
Pont ezt akartam írni :D . Mar a két gpu-s rendszernél is van teljesítménybeli hátrány hiába az Infinity fabric. Hát ha még összekötnek kismillió m1-et. Viszont ha az apple csinál egy saját azomzura gpu-t m1 alapokon abból még lehet valami de ez nem ilyen egyszerű hogy csak többet kell belepakolni mindenből mert annyit tudok hogy ez nem igy van. Az RDNA architektúra nagyon jól tud skálázódni a mérettel mert igy tervezték meg igy lehet belerakni egy samsung mobilba (majd) és egy rx 6900XT grafkariba vagy mac pro-ba( bar ez lehet már CDNA ami ugye munkára van nem játékra és sokkal jobban hasonlít a régi GCN-re mint az RDNA)
R5 2600@4Ghz 80W , B450M Pro4, DDR4 16GB 3200MHz cl14 B-die, Hellhound 6700XT 12GB
-
GhostRider93
tag
válasz #54625216 #39 üzenetére
En a gpu-t irtam de valoban ott van a cpu is. Annyi hogy ARM (mondjuk pl) X1 magokat sokkal könnyebben lehet pakolgatni egymás mellé ( vagyis licencelni) mint megtervezni egy új GPU -t (az egyiknél egy legóházat kell összerakni míg a másik az egyik legdrágább svájci óra amit meg kéne tervezni kézzel megreszelgetni minden fogaskereket és összerakni ugy hogy ne késsen 1mp nél többet 1 év alatt) KB. Egyszerűbb lesz megtartani a radeon karit az amd-től és csak a szoftvert megírni úgy hogy az jó legyen. Nem tudom mennyire skálázódik jól felfelé méretben az M1-ben lévő GPU architektúra. Majd írja meg valaki :).
[ Szerkesztve ]
R5 2600@4Ghz 80W , B450M Pro4, DDR4 16GB 3200MHz cl14 B-die, Hellhound 6700XT 12GB