- ASUS routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
Új hozzászólás Aktív témák
-
azbest
félisten
válasz t72killer #13 üzenetére
"anélkül miért nem jön"
Nem nem... a tesla már ott van. De ha lesz lehetőség támogatást kérni, akkor élnek a lehetőséggel. Jelenleg a német bürokráciával hadakoznak, mert a német autógyárak lobbistái és velük szimpatizáló szervezetek igyekeznek minden akadályt eléjük gördíteni. De azért halad a gyár építése. Csak ugye közben ezidőalatt kínában nemcsak felépült egy gyár, hanem már megy a sorozatgyártás.
Egyébként indiában is lehet, hogy tejeszkednek. Igen magas védővám van ott a külföldi kocsikra. De az állam vezetése némi engedményt ad egy pilot projektre, hogy forgalomba hozzanak ott teslákat. Aztán, ha beválik, akkor építenek indiában is gigafactory-t. A fém alapanyagokat, alkatrészeket, szélvédőket is helyi gyártóktól vennék. Ott is van helyi gyártó, aki nagyon ellenzi, mert megvan az olcsóbb olajégető módiból a profit. Így fejleszteni kell. És a tesla később relatíve olcsóbb modellekkel, helyi beszerzéssel felpörgetheti ezt fejlesztésileg és gazdaságilag is. Összesen 5 ezer elektromos autót adtak el 2020-ban indiában, miközben 2.4 millió olajos ment el. [link
Bár lehet én kevereem a dolgokat, de mintha az autógyár lenne egyben az akkugyár is.
[ Szerkesztve ]