Új hozzászólás Aktív témák
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz sziszikzs #243 üzenetére
E-sim nincs? Ha nincs, a telefont használja, ott kell engedélyezni szerintem, hogy hozzáférjen a névjegyzékhez.
242: e-sim gond nélkül megy, zenék is. Értesítések jól olvashatók, válaszolni még nem próbáltam rájuk. Fizetésnél csak a Tárca van, az szerintem Európában még nem működik.
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz sziszikzs #245 üzenetére
Kevesen vettek ilyen órát szerintem és nyilván ők sincsenek mind itt. Nekem a kék névjegy ikon is működik és ha továbblépek a híváslistából az órán, ott is látom a névjegyeket. Nekem Hua Mate20X5G a telefon. Alapvetően a Health alkalmazásból a telefonról lehet menedzselni az appokat .
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
-
Márklár
tag
válasz sziszikzs #255 üzenetére
Be vagy lépve a Huawei fiókodba? Minden működik az Egészség appban? Minden menüpontba be tudsz lépni az Egészség appban?
Szerintem az Egészség app környékén lesz valami beállítási probléma.Nekem az értesítésekkel volt probléma, mikor mindent beállítottam és nem volt jó, akkor végső megoldásként a telefont újraindítottam és láss csodát minden jó lett!
Márklár
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz sziszikzs #373 üzenetére
Mate 20 5G-vel használom, 12 van rajta és megvannak a névjegyek, de nem mindig mindent ír ki. E- simmel használod az órát?
Nálam kézi szinkronizálást mutat, most szinkronizáltam, olyan egy-két perc volt.[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR