Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gacsoi

    senior tag

    válasz zzola #4714 üzenetére

    Hát a fene se tudja.
    Igaz, hogy én a K&H mobil aplikációt használom, de minden gond nélkűl tudok fizetni a Lidliben.
    Tény, hogy futottam már én is bele olyan terminálba, ahol nem működött a dolog, de nem gyakori, és nem hiszem, hogy a készülék problémája.
    A multkor példáúl tuti, hogy az app szivatott.
    Fizetéskor azt írta, hogy sikertelen fizetés, és ellenőrizzem a mobíl eszközömet.
    Töröltem a virtuális kártyát, utánna az aplikációt, aztán újra fel mindent.
    Így még roszabb lett, mert azt írta, ez a kártya nem alkalmas fizetésre :)
    Utánna azt írta, nincs regisztrálható kártyám.
    Még vagy kétszer eljátszottam, és most teljesen jó :)

    [ Szerkesztve ]

  • entee

    csendes tag

    válasz zzola #4714 üzenetére

    Ebbe én is belefutottam.
    Először csak időszakosan indult, egyik nap nem működött bizonyos terminálokon, másokon igen. Aztán pár nap múlva ismét jó lett. Később ismét előjött, mostmár kb. állandósult, meg kitapasztaltam, hogy hol működik, hol nem. A K&H és Erste terminálokon nem szokott menni, az Otp-seken általában igen.

    Szerintem a legrosszabb a Simple támogatása, vagyis a hiánya.
    Amikor másodjára jött, felhívtam az ügyfélszolgálatot, az nyomta az alap újratelepítés, kártya újraregisztráció dolgokat, mondtam ezek már megvoltak. Akkor ő már nem tud többet mondani, írjam meg részletesen a telefonom adatait, vásárlás adatait emailban, és majd a fejlesztők tovább nyomozzák.
    Lementem a kisboltba, nyomtatott egy ELUTASÍTVA nyugtát, elküldtem róla minden adatot, plusz a telefon és az alkalmazás minden verziószámát.
    3 hét múlva jött egy forma szöveg, amiben olyan dolgokat javasolt főleg, amiket írtam, hogy már kipróbáltam, meg hogy ellenőrizzem a terminált, hogy PayPass képes-e. Cserébe tele volt inkonzisztens mondatokkal, helyesírási hibákkal. Megírtam minden pontot részletezve, hogy ezeket megcsináltam, nem működik a fizetés.
    Megint 3 hét a válaszig. Sajnálják, hogy nem megy, legközelebb fényképezzem le a terminálon a feliratot.
    Próbáltam, le volt kopva, de szerintem a nyugtán lévő adatok között ott volt ez az infó is az első emailben.

    Én feladtam, nem fogok 3 heteket várni egy első szintű support válaszra.
    Nálunk ennyi után már rég fejlesztőhöz kerül az ügy, pedig nálunk se tökéletes a support.
    Én nyitott lennék a további nyomozásra, de így kapott egy 1 csillagos értékelést az app, aztán használom a kártyát.

  • yodee_

    őstag

    válasz zzola #4714 üzenetére

    Napi szinten használom, és sehol sem volt vele baj. Mondjuk én nem simple-el, hanem a K&H saját alkalmazásával.

    Honor Magic 6 Pro | Lenovo Thinkpad X280 | Lenovo Thinkcentre M920s

Új hozzászólás Aktív témák