- Windows 10
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- ASUS routerek
- Rendszergazda topic
- Hollandia nem engedi el Kínát
-
IT café
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
gacsoi
senior tag
Hát a fene se tudja.
Igaz, hogy én a K&H mobil aplikációt használom, de minden gond nélkűl tudok fizetni a Lidliben.
Tény, hogy futottam már én is bele olyan terminálba, ahol nem működött a dolog, de nem gyakori, és nem hiszem, hogy a készülék problémája.
A multkor példáúl tuti, hogy az app szivatott.
Fizetéskor azt írta, hogy sikertelen fizetés, és ellenőrizzem a mobíl eszközömet.
Töröltem a virtuális kártyát, utánna az aplikációt, aztán újra fel mindent.
Így még roszabb lett, mert azt írta, ez a kártya nem alkalmas fizetésre
Utánna azt írta, nincs regisztrálható kártyám.
Még vagy kétszer eljátszottam, és most teljesen jó[ Szerkesztve ]
-
entee
csendes tag
Ebbe én is belefutottam.
Először csak időszakosan indult, egyik nap nem működött bizonyos terminálokon, másokon igen. Aztán pár nap múlva ismét jó lett. Később ismét előjött, mostmár kb. állandósult, meg kitapasztaltam, hogy hol működik, hol nem. A K&H és Erste terminálokon nem szokott menni, az Otp-seken általában igen.Szerintem a legrosszabb a Simple támogatása, vagyis a hiánya.
Amikor másodjára jött, felhívtam az ügyfélszolgálatot, az nyomta az alap újratelepítés, kártya újraregisztráció dolgokat, mondtam ezek már megvoltak. Akkor ő már nem tud többet mondani, írjam meg részletesen a telefonom adatait, vásárlás adatait emailban, és majd a fejlesztők tovább nyomozzák.
Lementem a kisboltba, nyomtatott egy ELUTASÍTVA nyugtát, elküldtem róla minden adatot, plusz a telefon és az alkalmazás minden verziószámát.
3 hét múlva jött egy forma szöveg, amiben olyan dolgokat javasolt főleg, amiket írtam, hogy már kipróbáltam, meg hogy ellenőrizzem a terminált, hogy PayPass képes-e. Cserébe tele volt inkonzisztens mondatokkal, helyesírási hibákkal. Megírtam minden pontot részletezve, hogy ezeket megcsináltam, nem működik a fizetés.
Megint 3 hét a válaszig. Sajnálják, hogy nem megy, legközelebb fényképezzem le a terminálon a feliratot.
Próbáltam, le volt kopva, de szerintem a nyugtán lévő adatok között ott volt ez az infó is az első emailben.Én feladtam, nem fogok 3 heteket várni egy első szintű support válaszra.
Nálunk ennyi után már rég fejlesztőhöz kerül az ügy, pedig nálunk se tökéletes a support.
Én nyitott lennék a további nyomozásra, de így kapott egy 1 csillagos értékelést az app, aztán használom a kártyát.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi haladó szinten
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- További aktív témák...
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 Lite 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Huawei P30 Lite 4/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- iPhone 14 Pro Max 128 Gb Silver
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen