Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Mert kamerából többet lehet kihozni, mint sima optikából. Fényképezőgépeknél is teljesen lenyomták az EVF-ek az optikai keresőket.
Na meg amikor ki kell fizetni egy letört tükör 100+ ezres árát, akkor azért tényleg felmerül, hogy milyen fasza lenne, ha nem kellene ilyen drága és sérülékeny dolgokat rakni az autókra.
Plusz légellenállás
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
#16820480
törölt tag
Az a villogás a pwm frekvenciától függ gondolom, kicsit meg kellene emelni, vagy máshogy vezérelni a fényszórókat, és akkor nem lenne akkora gond.
A kijelző tükröződése nem tűnik innen akkora gondnak, mert függőlegesek, és a helyzetük miatt fentről nézed őket, tehát max a kocsi beltere tükröződhet bennük, hol nem szoktak annyira erős fényforrások lenni. Az sokkal zavaróbb, amikor prémium felkiáltással telepakolják a műszerfalat króm meg zongoralakk felületekkel, ami viszont tényleg mindenhol csillog egy napos időben. -
Bog
HÁZIGAZDA
Eskü rettegtem ettől a kijelzős-kamerás tükörtől, de ahogyan direkt írtam is, szerintem úgy király, ahogyan van.
Egyrészt mutatnék egy képet, amit mások csináltak:
Másrészt hidd el nekem, hogy elég sokat mentem most ezzel a kis pattanással, beletekertem 700 kilométert. Este is remek, ha tök sötét van az autó körül, akkor is látsz valami nagyjábóli, de kissé szemcsés eredményt, ha pedig vannak városi fények, akkor tényleg baromi jó. Ködben is jobban lát, mint én a saját szememmel, sosem tükröződött, mert van felette kis árnyékoló is, nem kell állítgatni, úgy jó, ahogyan van. Az alkatrészárak kapcsán pedig szeretném jelezni, hogy mindazon autók, amelyek 360-as panorámaképet adnak tolatáskor, azok a tükrök alján hordoznak amúgy is egy kamerát, szóval nem hinném, hogy ez annál drágább lenne, ha probléma adódik...
Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Tigerclaw
nagyúr
Uj autot ugy erdemes venni, ha nem akarod eladni par even belul vagy nem is erdekel kulonosebben az dolog anyagi oldala. E-autoknal ez az utobbi meg hasznalt vetes eseten is jellemzo, kiveve ha nem taxinak veszed, ahol szamit a megterules ideje. Az e-auto a tobbsegnek inkabb csak hobbi, vagy valamilyen komolyabb zold elkotelezettseg, ami melle persze van egy vastagabb penztarca is. Gazdasagi oldalrol nehez megmagyarazni hogy az az optimalisabb megoldas, meg otthoni toltes eseten sem, hacsak nem fut vele nagyon sokat az ember. A Tesla pl. trendi, presztizs, foleg erre fele es meg sportauto is egyben, de gazdasagosnak az sem nevezheto. Persze ha tovabbra is toljak mestersegesen fel a benzines autok arat es kozben szinten mestersegesen toljak az e-autokra az artamogatast, valtozhat a kep, de annak mar semmi koze nem lesz a termeszetes piaci allapotokhoz es fenn se tarthato, mert sok autogyartot csodbe vihet, amikor kiesnek azok a vasarlok az uj auto piacrol akik a benzines mar, az e-autokat meg nem tudjak megfizetni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Vegyél Plug-in hybridet használtan. Én pl a C-Max-ot kicsivel 10000 euró alatt vettem. 2015 decemberi, egész jó felszereltséggel. Tisztán elektromosan ma 35 km-t mentem, de ma 19 fok volt. Hybrid módban 7-800 km-t is elmegy.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Bog
HÁZIGAZDA
Víz nem kerül rá, egyszerűen úgy van kialakítva. Lecsapódó pára ráfagyhat ritka esetben (de most csak tippelgetek), nem tudom, hogy kapott-e fűtést, külön gomb nincs rá, de egy csomó autóban a szélvédő páramentesítője a tükröket is automatikusan megküldi.
Tudom, hogy nem úgy van ebben az esetben, hogy menj vele egy kört és alkoss utána véleményt, mert a Honda e nem jön minden sarkon szembe, de ha bármikor lesz rá lehetőséged valahogyan, akkor tényleg érdemes kipróbálni a tükröt, mert sokkal jobb, mint amire magam is számítottam.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Tigerclaw
nagyúr
Attol tartok, hogy arrol par even belul lemondhatunk hogy az elektromos egyben gazdasagosabb is. Mar most tobb orszag pedzegeti hogy meg kellene nyirni minel tobb tamogatast, kedvezmenyt ami jar nekik, akar direkt, akar kozvetett modon, illetve megy fel a kereskedelmi toltes ara. Ha egy bizonyos szazalekot eler majd az e-autok aranya, egyre magasabb adotartalom kerul majd a toltesre, mert a kormanyok tobbseget nem erdekli az egesz kornyezetvedelmi tema, csak azt latja majd, hogy csokken a benzinbol befolyo adobevetel. Nalunk mar volt olyan fookos politikus, vagy APEH-es vezeto, aki mar az otthoni toltes megadoztatasan is gondolkozik.
Szoval hosszabb tavon a gazdasagossag talan mar nem lesz a pro ervek kozott az e-autok mellett, maximum nehany fejlettebb orszagban. Nalunk biztosan nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dabadab
titán
Mármint konkrét árakat néztem, ez nem elméleti sík...
Ugyanannak az autónak a konkrét eladási árát (NEM a listaárát) hasonlítottad össze az egyéves árával? Mert általában ez ott szokott megbukni, hogy a listaárat nézik, annak meg sok köze nincs a valósághoz.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
7Heads Drago
veterán
Nem fikázni akartam. És tudtommal a jelenség nem a Bmv-hez köthető.
Ha már Tesla: nem vagyok attól se elájulva. Ami jó benne az a szoftver. Se a forma, se a minőség, se az ára nem az én világom. Szóval miattam ne hozd ide.
A Toyotát többe nézem.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
A legtöbb topikban azt látom hogy csak a derűs oldalára mutatok rá a villanyautózásnak miközben ott is van árnyoldal. Persze így van jogalap szidni a dízelest, benzinest hogy befüstöl az orrod alá. Mellesleg a szóban forgó esetnél legalább 20 km távról volt szó ami nem 10 perc mivel több lassító tényezőt is tartalmaz és nem álltak meg nálam hanem mentek tovább. Ezek szerint neked az a normális hogy sapka, kabátban vezetsz egy villanyos autóban ahol nem kell várni hogy melegedjen a víz és szinte azonnal van fűtés?
Hogy ha tényleg ennyire semmit nem mond a hsz-em akkor nem értem miért kell így nekem esni? Hacsak nem érint személyesen.
Ha nekem nincs jogalapom arra hogy ítélkezek más felett hogy miért felöltözve ül a kocsiban akkor más se tegye ugyanezt amikor én dízel autót használok. Jelenleg senki se tunkolja a zsebembe a zsét viszont fontos a mobilitás. Az elérhető árú E autóval meg rendesen le lennék láncolva.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Bocs akkor nincs probléma.
Én csak beírtam mit láttam. És nem ez volt az egyetlen eset. Te fújtad fel.
De lemondok a lufiról.
sheratan: a benzines egészen más, ott először vizet melegítesz majd aztán egyszer csak elkezd fűteni. Persze lehet hogy az elektromosban így megy csak rosszul gondoltam. Sorry
Én fázós alkat vagyok de az autóba beülve pár perc után sapka le, kabát kigombol. Kb 5-6-8 km után pedig valszeg a kabátot is leveszem attól függően mennyire van kint hideg és hogy melegszik az autó. De ez én vagyok.Továbbra se értem hogy egy egyszerű hszt hogy sikerült így felfújni. Nem kötelező minden hsz-re válaszolni.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Escape from Tarkov
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Hobby elektronika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.