Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz falijja #39 üzenetére

    A V-sync ideális esetben 1, gyakorlatilag talán 2 képkockányi késést okoz (van erről a neten számos vita/értekezés, hogy a triple-buffering miért okoz elvben csak 1, de a gyakorlatban DirectX-el talán mégis 2 képkocka késést, de a double-buffering sem ritka, ami biztos 1 képkockás téma), tehát 50Hz-en (tegyük fel ennyi az átlag, mert ha kevesebb, akkor úgyis diavetítés stílusú az egész) 20ms, vagy 40ms. A legtöbb ditiális progresszív kijelzőnek hasonló tartományba esik a mindenkori input lagja (talán inkább 10 és 30 közt saccolnám, de létezhet némileg kevesebb, vagy akár sokkal több, pl. ~120ms is pl. TV-knél, beállításoktól függően). Szóval átlagos esetben durván a duplájára emelkedik a lag a V-sync ki/be kapcsolgatásától. Egy hobbijátékos singleplayer-ben el szokott viselni akár 80ms-t is panaszkodás nélkül, tehát nem probléma, ha pl. felszalad 20-ról 40-re, vagy akár 60-ra.

    Tudom, hogy ez most nem válaszol meg neked közvetlenül semmit, csak elkezdtem "hangosan" gondolkodni, hogy miért ugorhat neked érzésre hatalmasat a lag.

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák