Keresés

Aktív témák

  • süti5

    őstag

    válasz divot #46 üzenetére

    Most őszintén: ha neked ezt az opciót kb. 800 forintért felajánlaná a szolgáltatód, mármint hogy korlátlan beszélgetés hálózaton belül az említett időszakokban, nem vállalnád be? Ezt hívhatjuk speciális beszélgetési szokásnak:)), de el kell ismerni, hogy végig tudom szinte ingyen telefonálni minden vodás ismerősöm, akikből azért jópár van (majdnem mind az).
    Egy kicsit tényleg hasonlít ez az AMD-re. Mikor bejött a Voda, a kispénzű, meg lepattant emberek áltak sorokban, én is ezt láttam, nem is volt szimpatikus. Aztán beláttam, hogy meg kell nézni, mit milyen áron nyújtanak, és eszerint dönteni. Ha valaki jól mélyére néz az ajánlatoknak, mindig van a Vodánál egy-egy olyan akció, amire érdemes benevezni. Persze a lényeg a mindenre kiterjedő utánanézés, mert azért ott sem tájékoztatnak rögtön mindenről..

  • Zoltán

    őstag

    válasz divot #46 üzenetére

    ''Ezért nem értem, hogy mitől lenne a Vodafone, vagy a T-mobile profibb a másiknál.'' -hát azért, mert ha bemész a vodafonhoz ügyfélként ügyintézni, akkor ott primitív, rágókkal csattogó igénytelen emberek ''foglalkoznak'' veled és közellenség vagy, mivel plussz munkát hozol nekik.
    De.:

    Ha a Westelhez mész be, akkor te Ügyfél vagy, akinek minden segítség kijár, hisz nekik adod a pénzedet. Nem tulzok, még a gondolataimat is kitalálták, 2 napja voltam bent. Végig segítőkészek és mosolygósak voltak (nem az arcra rohadt mekdonáldsz mosoly, hanem őszinte). 3 perc alatt elintézem mindent és amikor hülye módon harmadszor is visszakérdeztem ugyanarra (mert nem írtam fel) akkor is készséges volt az ügyfélszolgálatos.

    Szóval ez csak egy példa, hogy hol profibb az egyik a másiknál.

    [Szerkesztve]

Aktív témák