Aktív témák
-
gyga
senior tag
bah nevetséges én nem tapasztaltok egy hangya f@sznyi gyorsulást sem. (miksolc)
:(((A kisebbség is számíít, teszkó.
-
gyga
senior tag
mi az hogy nem kéne szidni? de hogy nem kell. mocsok egy banda az elején ha emlékszel korlátlan letöltést igértek aztán benyomták a korlátot se szó se beszéd kussolj hülye magyar elég az neked címen kérdezés nélkül. És elvileg ez egyoldalú szerződés szegés, de nem kaptak semmi büntetést ugytudom. ez a magyar demokrácia :(((
[Szerkesztve]A kisebbség is számíít, teszkó.
-
gyga
senior tag
ja olvastam én is ezekről sajnos. csak az bosszant hogy amikor beléptem akkor x összegért korlátlanul tölthettem aztán ugyanazért az összegért már csak 15G-t lehetett forgalmazni.
és ha a matáv benyomja azt hogy havonta 5 órát telefonálhatsz ugyan annyiért?
tudom hülye példa.:)))
[Szerkesztve]A kisebbség is számíít, teszkó.
-
gyga
senior tag
miskolcon nincs gyorsulás. kivácsiságból írtam a cselló supportnak hogy mikor lehet számítani rá, még nem válaszoltak.de már tudom előre a kifogásokat :) . érdekesség nekem már vagy 3 hónapja lecserélték a modemet, míg anyámékál kb 5km-rel arréb még se híre se hanva a cserének.
A kisebbség is számíít, teszkó.
-
gyga
senior tag
még annyit hogy modem csere előtt az éjszakai letöltés sebességem mindig 70 fölött volt, de mióta cseréltek 62 fölé nem ment egyszersem :(
nálam ez volt a sebesség váltás. sux
[Szerkesztve]A kisebbség is számíít, teszkó.
-
gyga
senior tag
na itt a válsz a levelemre hogy miért nem nőtt miskolcon a sebesség.
Köszönettel vettük UPC Magyarország Kft.-hez küldött megkeresését, mellyel kapcsolatban az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni Önt.
A hír természetesen igaz, azonban még az új internetes rendszerünk néhány vidéki városban nem működik, illetve még nem cseréltük le mindenhol az ügyfelek régi modemeit új modemekre. Emiatt többek között Miskolcon is még néhány hetet várni kell a sávszélesség bővítésre.
Továbbá kérjük, hogy levelében minden esetben küldje el nevét, ügyfélszámát, chello-s e-mail címét és a modem hátulján található modem szériaszámot (utóbbit a modem hátulján lévő vonalkódos matrica alján találja meg), ezek hiányában ugyanis nem tudjuk Önt azonosítani, ami a segítségnyújtást megnehezíti vagy lehetetlenné teszi. Köszönjük szíves segítségét!
Amennyiben további kérdések merülnek fel, kérjük forduljon Cégünk telefonos ügyfélszolgálatához a TeleUPC-hez a 1221-es telefonszámunkon, ahol munkatársaink a hét minden napján, a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére.
Tisztelettel:
UPC Internet HelpDeskA kisebbség is számíít, teszkó.