Aktív témák
-
moonman
titán
Nem akarom védeni a chello-t, nem érdemlik meg, de...
''Folyamatosan, a nap 24 órájában van netem''
Nekem is, és...?
''nem villog a modem mint karácsonyfa''
hagyjuk már ezt... :U
''az ügyfélszolgálattal egyszer(!) beszéltem, akkor is én voltam a hülye''
Én is csak egyszer, akkor is a modemcserét beszéltük meg.
''Szurkolok minden Chello előfizetőnek, hogy tovább javuljon a helyzet''
Kedves tőled :P
A letöltési korlátban igazad van, de valahogy jobban zavarna _engem_ ha ''lassan'' jönne a cucc. meg tudok őrülni tőle, amikor valami csorog... :O -
moonman
titán
Igen, hát ilyenkor jön ki az, hogy egyik usernek az életben nem volt baja a szolgáltatással, a másik meg folyamatosan szív és végül vált. Hál'istennek én az előző csoportba tartozom, de megértem azokat is, akiknek elegük van. (Vodafone-al is így vagyok, mindenki szidja, mint a bokrot, de _személyesen_ soha nem volt velük gondom)
A szurkolást Te értetted félre, teljesen komolyan örülök neki, hogy szurkolsz :B A lényeg, hogy mindenkinek jó(bb) legyen. :)
Az kollégiumoshoz meg: lehet, hogy a nagy többség dialupozik meg isdn... de hát a jót megszokni könnyű :U -
moonman
titán
Lehet, hogy igazad van, bár én kissé másként látom. De az is tipikus magyar mentalitás, hogy kapunk valamit (+sávszél) és azt is fikázzuk, meg a rosszat nézzük benne. (egyetlen idióta technikus miatt)
Ügyfélszolgálatos véleményemet kissé módosítom. Most beszéltem velük és nagyon segítőkészek voltak. +1 jópont.
Motorlolával szerintem semmi baj.
Ja persze akinek nem inge...
[Szerkesztve] -
moonman
titán
válasz Avicularia #89 üzenetére
Visszakapcsolnak következő hó elején, vagy be kell jelenteni?