Keresés

Aktív témák

  • Cruz

    aktív tag

    válasz anulu #97 üzenetére

    :)
    Természetesen, hisz ezért írtam le.

    Az eddigi két nagyvárosi tapasztalat az Miskolc (majd két év) és Bp (lassan egy éve). Amikor eddig telefonálnom kellett vmi gond miatt, akkor az eddigi leggyorsabb idő, hogy felvették a túloldalt 6.40 min/sec - igaz csak azóta mérem amióta bp-nvagyok :), de hozzá kell tennem, Miskolcon sem volt job ba részidő. Ezt azért egy kicsit túlzásnak tartom. Az összes napszakban próbálkoznom kellett már hibabejelentéssel és eddig eddig sajna az tapasztalat, hogy 100%osak vagytok abban a mutatóban: ''jelen pillanatban minden munkatársunk foglalt, az előrelátható várakozási idő több mint két perc...'' (vmi hasonló automata szöveg). Na én erre gondolom azt hogy, lófing és ez az egész szolgáltatást minősíti és degradálja. Nem egyszer fordult elő, hogy 10 percnél többet tartotam a kagylót (napközben, kellemes percdíjak mellett), mire felvették.
    Lehetséges ellenérv:
    -sok a gond és emiatt a betelefonáló=fekete pont (miért sok a gond?)
    -költséghatékonyak vagyunk, kevés emberrel dolgozunk=fekete pont (ez nekem nem biztos jó)
    -rendben fel tudunk venni több embert, de drágább lesz=erre írtam azt, hogy szerencsére van versenytárs a piacon és nem is olyan gyenge, ha megtörténik, lehet váltani
    -sok a láma júzer, és ők veszik el a munkatársak idejét a valós hibáktól=fekete pont, mert ez a másik júzert abszolút nem érinti/érdekli

    De persze ahogy írtam a csellót fizetem elő, mert most nálam ti vezettek:
    - amióa végre nincs gond, jól működik, jó sebesség (plusz a sávszélemelés=piros pont)

    Amiért pedig a fenti két dolgot állítottam párhuzamba. A felhsználó két dolgot lát. A rendszer ok, vagy nem ok. Ha gond van, a konkrét bajnál sokkal inkább idegesítő az eljárás, mire megszűnik... Tudjom, hogy orvosolni fogjátok a hibát, mert a szerződés kötelez, de sajna a support a rengeteget ront a helyzeten (mind mondottam a felhasználó ezt a két arcát látja/jegyzi meg leginkább a szolgáltatásnak).
    Ügyfélszolgálati iroda: Miskolcról van tapasztalat. A két év alatt asszem 5 vagy 6szor kellett ott járnom (szerzdésmódosítások, stb) és emlékeim szerint a sorszámhúzó automatanál kétszer vagy háromszor is előfordult, hogy hazamentem, az enyhe tömeg miatt. A legrövidebb várakozási idő az itt is 35 és 45 perc között volt. Ez sem a legjobb jellemző Itt bp-n inkább ne forduljon elő, hogy be kelljen menni...

    Hát ennyi.


    Thx
    Akkor most már legalábba modemcserés dolog lényege megvan... :)

    [Szerkesztve]

    Az ég szerelmére, mikor Isten azt mondta: ''Szaporodjatok és sokasodjatok!'', nem azt mondta: ''mint a nyulak''...

  • DonLeo

    senior tag

    válasz anulu #97 üzenetére

    Nekem tegnap mondta egy helpdesk-es, hogy ez az új terayon már mégsem felel meg a szabványnak. Szarakodott is a modem. Le is cserélik szombaton.
    :DDD Valószínű motorolára.

    ''Ez nem sörhas, hanem a szexgép üzemanyagtartálya.''

  • Cruz

    aktív tag

    válasz anulu #105 üzenetére

    Igen ez mind ok. Csak épp erre mondtam, hogy a rendszer egyik hibája minősíti az egészet is... hiába működik egy része nagyon jól, ha egy másik ami az ügyfelekkel érintkezik nem megy jól. (bár szörnyű lenne a dolgozóknak ha pl a bérszámfejtés vacakolna, de ez nem csapódna le kívül, a felhaszálóknál)
    Emiatt írtam azt is, hogy erősödik a verseny, és bizony ezen a téren a UPCnek van ám mit fejlődnie. Mert ha nem teszik, vagy nem tetszik, akkor az egyre inkább közeledő árak mellet bizony kevesebb indoka lesz a maradásra az előfizetőknek.

    Hát ennyi. nem akartam senkinek a lekébe mászni (de ha megtörtént, akkor legyen, mert megvolt hozzá a kellő bosszúság is), de én ezt látom, ill jópáran az ismeretségemben és itt a fórumon is felmerülnek hasonló problémák (azért viszonylagos rendszerességgel).
    De legyünk tárgyilagosak is. Ha működik, akkor veri a többit, (a 15gb korlát engem nem érint, így nem is foglalkozom vele, mert eddig filmletöltés hiányában nem hiszem, hogy 5 fölé mentem volna bármelyik hónapban is :) ) nálam.

    Üdv
    Cruz

    Az ég szerelmére, mikor Isten azt mondta: ''Szaporodjatok és sokasodjatok!'', nem azt mondta: ''mint a nyulak''...

Aktív témák