Új hozzászólás Aktív témák

  • vadsanca

    csendes tag

    Szevasztok!
    Engem is elért a nagy csalódás! Ez már felháborító! Ezekre már nem igazán találok szavakat! A Happy csomaggal kapcsolatban említenék meg néhány gondolatot.
    2004.06.02.-án indult a csomag és (elég hamar) 2006.06.02.-án meg is szünt. Ez nem is lenne baj a már meglévő előfizetésekre. A Pannon azt a közleményt adta ki, hogy ugyanazon feltételekkel használhatják a már meglévő előfizetők.2007.08.29.-én önhatalmúlag változtatott (a fogyaztó hátrányára) a szerződésében szereplő díjak tekintetében. Ezt tetézte azzal,(ami már újabb áremelést jelent), hogy 2008.07.13.-ával megszüntette az eddig használatos feltőltő egységeit és drasztikusan redukálta a kedvezményeket. (pl. 7200 FT-nál 1800FT-ot, 14400FT-nál 3600FT-ot adott)
    Kérdezem az érintetteket, hogy nem kettőn áll a vásár? Ha igen akkor miért nem tartunk be bizonyos szabályokat? Ilyenkor miért nem lehet sms-t küldeni a "kedves" előfizetöknek? Kötelezö a médiából értesülni? Máskor sok hülyeséggel bombáznak.pl. -határátlépes, -kártya érvényességi ideje,-estleges akciok, reklámok.
    Végül. A fent leírtakban nem jegyeztem az áfa csökkentést. Mi lesz az áfa emelékor?
    A rendszerváltáskor azt mondták a mobil szolgáltatók, hogy addig nem csökkennek áraik míg a rendszert ki nem építik. Szerintem ez már megtörtént. Vagy talán nem jól látom? Valójában milyen költségek terhelik a kommunikációt? Persze a valós (produktív) tekintetben!

Új hozzászólás Aktív témák