Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    Még jó, hogy az IBM nem gyárt autót :)
    A problémát triviálisan a forgalom csökkentésével lehet megoldani. Nem az agyatlan csökkentési erőszakra gondolok, hanem arra, hogy előbb-utóbb leszokunk arról, hogy minden terméket, árut a világ végéről hozzanak. Minél drágább az üzemanyag, annál több esélye van annak, hogy helyben vagy közel termelik az árukat.

    a több százmilliárd az nem nagyságrend. A nagyságrend az százmilliárd vagy billó, trillió.

    ''Tizenkét éven belül várhatóan és 3,5-ről 7 milliárdra nő a légi utasok száma'' ebbe szerintem nem kell az és

    A járművek információkat és vírusokat cserélnek egymással, az utakon mindennaposakká válnak a kocsijukat rugdosó, kékhalált üvöltöző emberek... Pár pingvines röhögve szlalomozik a forgalomban... :)

    A gázpedál jelenleg két darab potméter. Amikor minden centért harcolnak, érdekes lesz látni, ahogy ebbe hidraulikus keményítést raknak súlyos dollárokért. Ha nem tartom be a követési távolságot, pl. előzni készülök, vagy épp karambolozni, akkor felkeményedik a pedál, nyilván értelmes kiválasztani a lehető legrosszabb reakciót, ami akadályozni képes az embert... Miért nem fenekel el az autó? szadomazo apukáknak bőrszíjjal, addig is álarcot húz a műszerfalra... új jelentést adunk a full bőr kifejezésnek az opciós listáról...

    Mostanában ugye arról van szó, hogy a mobiltelefon megosztja a figyelmet, ezért balesetveszélyes. Tehát ha eddig nem volt szerencsés telefonozni, akkor tökteljesen jó lesz, hogy ezentúl nem csak telefonálhatunk, hanem sms-ezhetünk, emailezhetünk is, meg tamagocsizhatunk, iwiwezhetünk, spammelhetünk a kocsiból.

    A vezetők számára javasolt útvonalról én ingyen bérmentve tájékoztatok mindenkit: akinek nem elengedhetetlenül szükséges menni, az maradjon otthon. Távmunka, ip alapú videokonferencia, stb.

    Az utazóközönség helye alapján rugalmasan tervezik a kapacitásukat? Ez nem valami félrefordítás? Nekem ez azt jelenti, hogyha sok utas összejön a pályaudvaron, akkor hirtelen nagyobbra tervezik a kapacitást, vesznek még három buszt. A közlekedési vállalat kapacitása nem fog változni attól, hogy összeállt a csürhe...

    Az a kedves ismerősöm, akinek Rómában elszórták a csomagját, most biztos nagyon boldog lesz, hogy ő az első háromban volt, akinek 100-ból nem jön meg a pakkja :))

    Na befejezem az agymenésem :)

    [Szerkesztve]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz KEndre #5 üzenetére

    Ja, pl. ilyenek, hogy talán 5 számítógépet is el tudnának adni egy év alatt ;)

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz (Kolombusz) #9 üzenetére

    A mercedesnek ez a követős dolog nemrégiben nem jött össze :))

    10-14 éve álom volt, ma valóság, 2-3 év, néhány oxidálódott csatlakozó után meg rémálom lesz...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    válasz KEndre #5 üzenetére

    A közlekedés jelene: a városokban kerékpárokat látok a sóderes kamazok alatt... :DD

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák