Új hozzászólás Aktív témák

  • tomjoe

    csendes tag

    Tisztelt Ügyfélszolgálat!

    Én xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mobilszámú kártyás elöfizetö, 2006. augusztus 5-én az PANNON HÁLÓZATON BELÜL INGYENES MMS SZOLGÁLTATÁS-t vettem igényben. Elötte az egyenlegem még 3036 FT volt. De 2006.08.05.-én ingyenes kedvezmény lehetösége és kompatibilis, és aktiv készülékkkel vettem igényben az MMS szolgáltatást, természetesen hálózaton belül. Utánna az egyenlegem már csak 2145 FT lett. Kb. 20 MMS-t küldtem el.
    2006.08.06-án kénytelen voltam 900ft-ot rátölteni az egyenlegemre, mert levonták. Ennyit az ingyenes szolgáltatásról.

    Nem értem hogy mért vont le a rendszer az egyenlegemböl akkor is ha az hálozaton belül, még he nem volt minden ismerösömnek aktiválva az MMS szolgáltatás, vagy nem komptabilis a telefonjuk van, vagy MMS képtárba került.

    Most már többször is hivtam a 1220-as Pannon telefonos ügyfélszolgálatot, de rendelkezésre álló információt és segitséget nem kaptam. De azt az igéretet kaptam (és rajtam kivül még több száz ezer ügyfél) hogy JÓVÁÍRJÁK A LEVONT ÖSSSZEGET!

    Szeretném ha a kérésemet tudomásúl vennék. A segitésüket és az együttmüködésüket elöre is köszönöm! :F

    Tom Joe, a 3G Nokia 6680 & N70 a kedvencem!

Új hozzászólás Aktív témák