Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tyberius

    aktív tag

    válasz #54715584 #9 üzenetére

    ...szóval ez egy akkora urban legend, mint ide Washington (az autó alá bemászó tolvajjal meg a garázsban rekedt betörővel együtt, akik szintén pert nyertek valamelyik hoax szerint).

    Én inkább úgy gondolom, hogy az adott szolgáltató cég inkább az ügyfélszolgálatát/jogi osztályát akarta megkímélni a valóban leépült ügyfelekkel való együttműködéstől. Ugyanis bárki ügyfélszolgálatos megmondja Neked, hogy idős ügyfelekkel általában nehezebb kommunikálni: sokan nem hallanak jól, ez a telefonos kommunikációban már akadály, nem értik az egész rendszer működését (nem fogják fel pl., hogy egy ügyfél beazonosításához nem lesz elég az, hogy Kovács Józsefné, Debrecen), nem tudnak írott szöveget értelmezni, az apróbb betűket esetleg el se tudják olvasni, satöbbi. Ezért lehetett a szabályzat szerint az ügyfélszolis munkatárs belátására bízva, hogy szerződést köt-e az adott ügyféllel, vagy sem.

    Az már más kérdés, hogy az ügyfélszolis munkatárs miért is nem volt hajlandó szerződést kötni az ügyféllel.
    El tudom képzelni azt, hogy esetleg a panasztevő nem volt egészen őszinte, például ugye nem kötelező megemlítenie, hogy azt a bizonyos vízumkérelmet esetleg csak ötödjére sikerült kitöltenie, arról nem is beszélve, hogy egy ''tényleg egyszerű'' űrlapot valamivel könnyebb helyesen kitölteni, mint egy szerződést értelmezni, majd később annak betűje szerint kezelni az esetleg felmerülő komplikációkat.
    Ezenkívül még elképzelhető az is, hogy a cégszabályzatban tényleg az volt, hogy ''nem szabad'', és csak a botrány kitörése után módosították ''egyéni elbírálás''-ra, hogy így hárítsák a cég felelősségét az ügyintézőre.

    Illetve még az is lehet (és volt ügyfélszolisként ha fogadnom kéne, erre fogadnék), hogy a szabályzat tényleg az egyéni elbírálást írta elő, és az ügyfélszolgálati munkatárs egyénileg elbírálta, hogy ha megköti a szerződést az ügyféllel, aki élete végéig hűséges és korrekt előfizető lesz, azért ő semmit nem kap, még egy szóbeli vállonveregetést sem, míg ha az ügyféllel a továbbiakban csak problémák lesznek, azt esetleg leverhetik azon, aki a szerződés elbírálta, azaz őrajta. Ti hogyan döntenétek ilyen helyzetben?

Új hozzászólás Aktív témák