Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz Komplikato #139 üzenetére

    Az aranyok vannak eltolodva 2% vs 98% ;)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    Kiprobaltam a demot azt vettem eszre total random rendereli az engine a benchmark a torteneseit minden futtatas alkalmaval, pl. van az a nagy csarnok szeruseg, ott egyszer jonnek a kis tatogo szornyek a nagy csapos szorny elott, egyszer csak a nagy csapos szorny jon, akkor van az a parkolohazra hasonlito hely utana a hoesesben van ket kozepes szorny, azok egyszer elkezdik egymast darabolni, egyszer meg csak ott setalgatnak, legutolso szorny a havas palyan meg egyszer elkezd gurulni a karakter iranyaba, egyszer meg csak ott setalgat utana jon par gurulu szikla darab :)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz ploteus #191 üzenetére

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz rudi #211 üzenetére

    ''A cikk finoman utal arra is hogy a DX10-nek sokkal nagyobb a füstje mint a lángja.''

    Ezt suggalta Tiw Sweeney is meg regebben egy interjujaban :)

    Ebben a cikkben is idezik ot:
    ''Unreal Engine 3 will make full use of DirectX 10, and many of our and our partners' games will ship in 2007 with full support for DirectX 10 and Windows Vista. But, despite the marketing hype, DirectX 10 isn't all that different from DirectX 9, so you'll mainly see performance benefits on DirectX 10 rather than striking visual differences.”

    [Szerkesztve]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz dezz #245 üzenetére

    Az AMD-nek nincsenek meg a megfelelo forrasai (anyagi, sw fejlesztoi), hogy ok diktaljak a jovobeni torteneseket, persze mindig akadnak kivetelek a sw fejlesztok oldalan, de erre epiteni nem lehet ilyen fajta innovacioval.

    Mig az NV az ''elj a manak, arasd le a baberokat kesobb'' elvet koveti az AMD megakarja valtani a vilagot innovacioban, amivel a kesesek miatt lassan arra se marad penzuk, hogy a fejleszteseiket finanszirozzak.
    Elmult 2 evben nagyon sokat haladtak grafikailag elore a jatekok, de jol lathatoan a fejlesztok se birjak ezt az iramot amit digtalnak nekik a gpu gyartok, ezert van az, hogy 10 jatekbol 2 van amiben nincsenek jatekelmenyt befolyasolo hibak, amiket a masik 8-ban talan egyszer kijavitanak (nagyon sokszor sose).
    A masik meg amikor csili-vili highend hardvereken szurok nelkul alacsony felbontasban vannak jatekok amik 25 frame atlagot ernek el, ha ennyire jovobemutato (optimalizalatlan inkabb) a jatek engine akkor inkabb tartsak a sufniban amig lesz hardver hozza, de nem errol van szo sajnos hanem nincs penzuk/idejuk/kedvuk foglalkozni vele tovabb mert a hype amit elore kialakitanak korulotte majd ugyis eladja.
    Voltak jatekok amiknek folyamatosan csusztattak a megjeleneset, de amikor megjelentek tenyleg az akkori idokhoz kepest innovativ megoldasokkal voltak tele grafikailag, es nem voltak bughalmazok se.

    Ha akarnak meg valamit AMD-nel a highend gpuk vilagaban, atkell szervezniuk a vezetoseget a grafikus chipek reszlegenel, ezzel a mentalitassal a sirba viszik magukat, felkell hagyni az ertelmetlen kinek nagy a ...., akarmom mondani kinek kisebb a csikszelessege vadaszattal, olyan gpu-t kell tervezni amit meglehet valositani idoben az akkori technologiakkal (anno a g80 megjelenes elott nem gondoltam volna 681 millio tranzisztort 90nm-en leghutessel meglehet valositani megis sikerult).
    Az ATi/AMD belelepett a kutyagumiba az elmult lassan 2 evben 2x is, 90nm es most 80nm kapcsan, pedig most nem highendnel kezdtek meg az atallast (rv560/570), igaz ez egy teljesen mas architektura.
    Kiszolgaltott az AMD/NV gpu szintem mivel egyiknek sincs sajat gyara (vagyis az AMD-nek van de egyelore az meg messze van barmit is csinaljanak a sajat gyaraikban gpu fronton), TSMC 80nm high speed nodeja csunyan leszerepelt az r600-zal, vagy talan az architektura tul komplex a 80nm-hez, nehez megmondani (megtudni sose fogjuk), mindenestre mindig beugrik a legeleso r600 pletykak egyike ahol azt ecseteltek milyen nehez lesz 80nm-en megvalositani az r600-at, talan amikor elkezdtek tervezni nem 80nm-ben gondolkodtak, azt gondoltak mire eljutnak a gyakorlati megvalositashoz mar gyerekjatek lesz a 65nm.
    Most megerdekesebb helyzetben vannak mert anno az r520 utan helyre allt a rend az r580 kapcsan de ott nem kellett csikszelesseget valtani, mig az r650 ha 65nm-en jon raadasul ez ujratervezest igenyel nem csak egy kicsinyitese a 80nm-nek. (par shader,tmu,rop elkelne, meg ha valoban a shader level AA a hibas ROP-ok miatt van akkor ezt is kikell javitani).
    Az tisztan kiveheto a tortenesekbol, hogy az ATi az r600-zat sokkal magasabb orajelekre tervezte, amit nem sikerult megvalositaniuk a gyakorlatban.
    R600 meg teljesen az ATi gyereke volt, remelhetoleg az AMD mernokeivel karoltve visszaternek a helyes utra.

    Osszegezve, rendet kell rakni ha akarnak valamit meg a highend vga piacon az AMD-nel, akarnak egyatalan? ;)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz dezz #252 üzenetére

    Ezt sokan irtak mar indokkent, hogy az r600 architekturaja ugy van kialalkitva GPGPU fronton megallja a helyet, viszont nem latom jelenleg ebben azt a hatalmas lehetoseget, tehat megint tulsagosan elore gondolkodtak.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz dezz #255 üzenetére

    Hosszu ido elteltevel se latom a nagy 64bit forradalmat sehol se alkalmazasok kapcsan, ugyhogy megint visszatertunk a gyokerekhez, kell-e ilyen fajta innovacio.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

  • rocket

    nagyúr

    válasz dezz #259 üzenetére

    Jol ertem amit irsz akkor az a trend az amdnel, hogy nem foglalkoznak mar annyira hardver szinten a gamer tarsadalommal, mert szerintuk mas szegmenesekben sokkal nagyobb igenyek vannak ezekre az innovaciokra?
    Az amd ezzel azt jovendoli, hogy hamarosan a konzolok fogjak atvenni a jatek pck szerepet, amit latvan az elmult idoszakot nem butasag, de meg messze van ennek a lehetosegnek a nagyszazalekos megvalosulasa, addig is elniuk kene valamibol.

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák