Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WN31RD

    addikt

    A reklámokról:
    Szerintem - ez szigorúan magánvélemény - ha valaki legalább gondolatban, elviekben (mert nem mindig éri meg tenni is valamit) nem utasítja el az olyan reklámot, amely több, mint információközlés, tájékoztatás (mint pl. egy cégér a bolt fölött, de eszemben sincs itt meghúzni a határvonalat), hanem ehelyett tömegeket próbál befolyásolni, tehát aki az ilyen reklámot elfogadja, az a szellemi prostitúciót fogadja el.
    Elfogadok egy szolgáltatást vagy terméket, és cserébe megnézem a reklámot, befogadom - kisebb vagy nagyobb mértékben - a szándékoltan és erőteljesen manipulatív üzenetét, átengedem a reklám készítőjének a saját elmém döntési funkcióinak egy részét. Gyakorlatilag önmagamat adom el.
    Persze, - hogy jól érthető legyen - kicsit sarkosabban fogalmaztam, mint feltétlenül szükséges lett volna, legalábbis a reklámok egy jelentős része nem indokolja az ennyire kemény szavakat. A mérték tehát - részben - túlzás, a lényeg viszont nem: Gyakorlatilag önmagamat adom el. Szerintem ennél alacsonyabbra nehéz lenne süllyedni.

    ''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

  • WN31RD

    addikt

    válasz corlagon #5 üzenetére

    Igen, így van (lényegében).

    ''... we as consumers want our content free (as in Freedom) and if we don't get it, we'll take our content free (as in beer).''

Új hozzászólás Aktív témák