Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NewIDEAGames

    újonc

    Nem találtunk fel újra semmit. :) Viszont innovációnak bőven elmegy: a 90-es években nem voltak még GoPro kamerák és olyan eszközök, amire HD minőségben lehetett volna FMV-FPS játékot készíteni úgy, hogy az akciójelenetek során például másfél-két másodpercenként kell reagálnod, döntened, támadás kombinációkat tolnod, valamint itt gyakran nem is csak 2 opciód van ezek kivitelezésére.

    Hozzáteszem, hogy vannak manapság is más FMV játékok, de a képminőséget leszámítva semmi újdonságot nem mutatnak fel évtizedek óta. Ezen próbáltunk meg változtatni ezzel a real-time FPS vonallal, és ahogy oriic mondja, illetve az első játékunk 1 milliós letöltési tábora, van rá igény.

    Hogy őszinte legyek, én sem rajongok az FMV játékokért, viszont a filmkészítésért igen, és ez annak egy módja. Remélem, hogy ha játékként nem is, de élményként és sztoriként összeraktunk valamit a mai fiataloknak, akik így kiszakadnak picit a hyper casual világból...

    [ Szerkesztve ]

  • NewIDEAGames

    újonc

    válasz dabadab #5 üzenetére

    A kivitelezés elképesztő, a sztori faék egyszerűsége borzalom (a Hardcore Henry-ben főleg). Viszont valójában ezt mi is 2013 körül kezdtük egy hasonló játékkal, onnan jutottunk idáig, akkor pedig még nem láttam az orosz srácot, viszont a Bad Motherf*cker videóklipje előtt le a kalappal. Ötletet az új játékhoz próbáltam meríteni onnan, de teljesen más liga a kettő. Ők a kickstarteren a mi teljes büdzsénk 10-szeresét nyerték meg csak utómunkálatokra, amikor már kész voltak a forgatással a Hardcore Henryhez... :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák