Új hozzászólás Aktív témák
-
DraXoN
addikt
Igazából ott a csoda az lehet, ha teljesen RT-re épül a játék, hogy egy-egy jelenet helyszín töredék idő alatt elkészülhet bevilágítás, árnyékok és tükröződések szempontjából (tényleg törtedék ha a helyszín kész, akkor RT-vel kb csak meg kell adni a fényforrások helyét és irányát, míg a "hagyományos" módon akár napokat kellhet egy-egy helyszínt "finomítani" megvilágítás szempontjából, főleg ha a világítások dinamikusak is mondjuk felkapcsolható, szétlőhető a világítás, vagy változik a fényforrás helye és így az árnyékok iránya is (ez RT esetén mind automatikusan megtörténik mint esemény, míg a régebbi módszerrel külön-külön meg kell adni az értékeket).
Az RT azért tud szebb lenni mert "pontosabb" a megjelenés mint kézzel finomítva a fényességet. Árnyékokat, stb.
Persze a jelenlegi hardverek még kicsit kevesek a teljes RT-hez, bár Metro kapott most egy hivatalos patch-et ami az összes trükköt "kidobja" és teljesen RT-sé teszi a játékot... a sebességben érződik is, de csináltak némi videót az összevetésről, és időigényről: [link]
Tehát nem "hülyeség" az RT, de nem pont arra jó mint amire sokan gondolják, hogy jó. Mostani kártya generációkból nem biztos, hogy ragaszkodnék az RT-hez, de mondjuk ha 1 év múlva vennék valamit akkor mindenképp szeretném ha már lenne benne. (de most kb. nincs is sok esély venni valamit értelmes áron)
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...