Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz beef #6 üzenetére

    Igazából ott a csoda az lehet, ha teljesen RT-re épül a játék, hogy egy-egy jelenet helyszín töredék idő alatt elkészülhet bevilágítás, árnyékok és tükröződések szempontjából (tényleg törtedék ha a helyszín kész, akkor RT-vel kb csak meg kell adni a fényforrások helyét és irányát, míg a "hagyományos" módon akár napokat kellhet egy-egy helyszínt "finomítani" megvilágítás szempontjából, főleg ha a világítások dinamikusak is mondjuk felkapcsolható, szétlőhető a világítás, vagy változik a fényforrás helye és így az árnyékok iránya is (ez RT esetén mind automatikusan megtörténik mint esemény, míg a régebbi módszerrel külön-külön meg kell adni az értékeket).

    Az RT azért tud szebb lenni mert "pontosabb" a megjelenés mint kézzel finomítva a fényességet. Árnyékokat, stb.

    Persze a jelenlegi hardverek még kicsit kevesek a teljes RT-hez, bár Metro kapott most egy hivatalos patch-et ami az összes trükköt "kidobja" és teljesen RT-sé teszi a játékot... a sebességben érződik is, de csináltak némi videót az összevetésről, és időigényről: [link]

    Tehát nem "hülyeség" az RT, de nem pont arra jó mint amire sokan gondolják, hogy jó. Mostani kártya generációkból nem biztos, hogy ragaszkodnék az RT-hez, de mondjuk ha 1 év múlva vennék valamit akkor mindenképp szeretném ha már lenne benne. (de most kb. nincs is sok esély venni valamit értelmes áron)

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák