Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Ilyenkor mindig latom magam elott a komoly elemzest...
    Felszivnak egy csikot...
    - GPU?
    - GPU!
    - Mennyi most?
    - Heccaz!
    - Millio?
    - Millio.
    Felszivnak meg egy csikot...
    - Mennyi legyen?
    - Tiz?
    - Tiz!
    - Akko'... Hetezer.
    Felszivnak meg egy csikot...
    - Mi is volt az elozo szam?
    - Heeeet... valami? Asszem.
    - Akkor, 2018 meg 7 az mennyi is?
    10 perc mely csond utan...
    - 2025!
    Posztoljad!
    - Ebed?
    - Ebed!
    ...
    ...
    Hir:
    Hétmilliárd dolláros piaccá nőheti ki magát a GPU a számítási felhőben 2025-re.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Geri Bátyó #8 üzenetére

    Igen, nekem is, mert ez az a tipikus "felelossegmentes jolmegmondo ember" tipus.
    Mert mivan, ha bejon? Hat, lattunk mar karon varjut, nameg keszul 300 elemzes, olyan sok opcio nincs, az egyik biztos bejon, es akkor lehet mellet verni meg orulni, mert lesz meg tobb penz csikra.
    Mivan, ha nem jon be? Ha esetleg veletlenul valaki rakerdez, ezer dologra lehet fogni, miert nem jott be.

    Szoval az van, hogy vannak ezek a "fuggetlen elemzok", de az "elemzes" kimerul abban, hogy a TV taviranyitoban neha lecserelik a 2db AAA-t, a maradek az gyakorlatilag hasrautes. Megneznek par trendet, uhhhh, figyuman, a gugli most raklapszamra fogja venni a GPU-t, es altalaban mindegy milyen fos a projekt, minimum 5-10 evig lelegeztetogepen tartjak meg eroltetik, aztan kesz a hatalmas megmondas. Ha meg nem jon be, haaat, ki nem szarja le, majd lecsereljuk a babakek uveggombot sztripper-tanga-neon-rozsaszinre, ugy hallottam a Jozsinak is bejott. Csinalnak evente 50 ilyen elemzest, elobb utobb, hacsak nincs valami nagy haboru vagy termeszeti katasztrofa, legalabb a fele be fog jonni.