Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • subaruwrc

    félisten

    válasz haxiboy #3 üzenetére

    ha nem látod értelmét akkor neked nyilván nincsen hobbid :)

    grat toyone !

  • subaruwrc

    félisten

    válasz cer #19 üzenetére

    de jól tudod, manapság a memory controller hub az elterjedt kapcsolat a cpu és a memóriák között, de nb,imc,mch a szaknyelvben tulajdonképpen ugyanazt jelenti nekünk.

    azt nem teljesen értem hogy lenne az igazi sebesség lényege a bus speed. az a cpu és a többi részegység ( pcie slotok, déli híd ) közötti kommunikációért felelős ( ha nem mondok nagy marhaságot és még FM2 esetén is így van ) így a valódi sebességet a cpu magok, a memóriavezérlő és a memóriák tempója határozza meg a tesztprogramokban.

  • subaruwrc

    félisten

    válasz Def26 #53 üzenetére

    az igazán apró trükkök nálam személy szerint szakmai titkot képeznek mivel azokkal lehet azt a minimális előnyt fenntartani amiket ha feltárnánk, csak a szerencse maradna hogy ki milyen hardvert emel el a polcról illetve az hogy teljesít, arra rábízni magad meg sosem jó/elég.

    azért nincs ilyen összefoglaló cikk sehol a neten mert képtelenség minden apró eshetőségre kitérni és ha valaki csak az olvasottak alapján cselekszik akkor soha a büdös életben nem oldja meg a problémát és a készsége se fejlődik ki rá.

    az egyetlen út ami sikerre vezethet az az ha igazán érdekel ez a téma és szabad idődben annyit olvasol tuninggal kapcsolatos témákról amennyit csak lehet, minden apró kis információ hasznos lehet egyszer még ha elsőre nem is tűnik úgy. lehet valami cikket írni a tuningról, amit egyrészt toyone linkelt, de kitérni mindenre ott sem lehet és érdemes mert az hihetetlen tömény és nagy mennyiségű információ ami szóba jöhet, 5-10 év tapasztalatát egy 20 oldalas cikkbe sűrítve sem lehet átadni nem még feldolgozni. itt tapasztalni kell ( néha hardver halál árán ) hogy mit lehet és mit nem és idővel sikeressé válhat az ember. az autóversenyzés jó példa, ott sem az a leggyorsabb aki folyamatosan padlózza hanem aki megtalálja az egyensúlyt a gázadás,fékezés, jó kanyarvételben.

    itt is ha valamit túlságosan is meghajtasz, hiába a nitrogén hűtés,az ki fog nyúvadni. tudni kell megállni akármennyire arról szól a tuning hogy széthajtjuk a konfigot, mindezt mégis úgy tesszük hogy közben amennyire lehet óvjuk is.

Új hozzászólás Aktív témák