Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabber01

    addikt

    válasz b. #18 üzenetére

    Hagyjuk már ezeket az erőltetett hülyeségeket. Ennyi erővel te pont annyira hasonlítasz Barack Obamara, mint ez a játék a felsoroltakra...

    Man proposes, god disposes. Dum spiro, spero.

  • #08052480

    törölt tag

    válasz b. #18 üzenetére

    persze nem H & S meg persze lehet teljesen más

    Mar miert ne lenne hack'n slash?
    Mindharom Souls jatekban - es varhaton a BloodBorn-ban is - egeszen osszetett a fejlodesi rendszer, a tetteid bizonyos szinten befolyasoljak a kornyezetet es nagyon elkodositett formban meg kuldeteseket is vehetsz fel NPC-ktol. Sok helyen emiatt akcio-rpg-kent vannak besorolva, de ezt (foleg az rpg reszt) kisse tulzasnak erzem.
    Ez mar onmagaban teljesen kizarja azt, hogy az altalad felsoroltakkal egy lapon legyenek emlitve, emelett maga a harcrendszer is gyokereiben elter toluk. Mig a DmC vonal inkabb a villamgyors reflexekre, kombozasra es minel latvanyosabb harcokra helyezi a hangsulyt, raadasul a modern reszek emelett az azonalli sikerelmenyre is - lenyomsz par gombot es potyognak elotted a godzillak; addig a DS (es BB) lassu, megfontolt jatekmenetre, ahol a harc arrol szol, megtalad az ellenfelek gyenge pontjat, vard ki a pillanatot egy tokeletes riposzthoz kulonben pillanatok alatt kifiliznek es fel oranyi progress helyben elveszik. Lehet, hogy video alapjan ez nem teljesen igy tunik (raadasul BB allitolag mainstreamebb lesz, a jatek magva viszont valtozatlan marad), de teljesen igaz amit elottem irnak: probald ki es majd meglepodsz, hogy huszadszor mesz neki ugyanannak a palyaresznek ha Dante modjara probalsz kaszabolni.
    Eg es fold ehhez kepest a Dmc vagy GoW, ha mar hasonlitani kell, akkor a Blade of Darkness keszult hasonlo filozofiaval.
    Emelett mindharom resznek van zsenialis multiplayere is (na jo, DS 2-vel meg nem jatszottam, de ha nem varialtak tul sokat, nem lesz azzal sem problema).

Új hozzászólás Aktív témák