Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz h3lios #10 üzenetére

    "...Érdekes, hogy amennyiben ő nem tartózkodott a helyszínen és az ablakon nem lehetett látni a sofőrt, akkor hogyan tudtam beazonosítani és megjelölni azt a személyt aki valóban az autó tulajdonosa ? Akkor mégis csak a helyszínen volt, és még hamisan is tanúzott, ami szintén törvénybe ütközik. ..."

    Ha jól olvastam, akkor éppen büntetés okán nem jelent meg tanúskodni az illető.
    Vélhetően kitanulta már, hogyan kell fogalmazni, hogy jó legyen neki a kihallgatáson.
    Egy ember állítása áll egy másikéval szemben. Szembesítés esetén, ha az egyik fél feladja az álláspontját, folytatódhat az ügy. Ha mind a két személy kitart az állítása mellett, a szembesítés sikertelen, nem tudják folytatni az ügyet.

    Nem hiszem, hogy megnyugtat, nekem volt hasonló ügyem, kettő éven keresztül húzódott és eredmény nélkül zárult le. A tiedtől annyiban különbözött, hogy én rendőrt is hívtam és helyszíneltek.
    Addigra telefonon megkapta a szlovák lány a legjobb tippet, mondja azt, hogy én voltam a hibás.
    Én mondtam, hogy ö a hibás. Tanú nulla, a járművek sérüléséből nem következtethető ki a hibás fél. Szóval a rendőrök passzolták az ügyet, kamera nem volt a közelben.

    update

    (#16) Tamás88
    A zéró tolerancia egy jól hangzó szóvirág. Tolerancia mindenhol van és lennie kell.

    [ Szerkesztve ]

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Lauda #82 üzenetére

    Jobb esetben el sem kerül az ügy a bíróságig.
    Elég megkérdezni a kamerára mutatva, hogy meg akarja nézni a felvételt vagy anélkül ismeri a felelősségét?
    Feltéve, hogy valóban a másik fél a felelős.

    Olyan rögzítőrendszert használok, ami elöl és hátul rögzít folyamatosan. Szakértő legyen a talpán az, aki a dupla felvétel hitelességét kétségbe tudja vonni.

    Igen volt olyan eset, amikor a dascam rövidre zárta az ügyet. Hiába ült tanú a másik kocsiban, a kamera nem tud hazudni.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Lauda #87 üzenetére

    Műszaki hiba nem érheti.
    Azért van a rendszeres műszaki ellenőrzés, hogy időben kiderüljön a közlekedési biztonságot veszélyeztető állapot romlás és kopás. (és a rendszeres karbantartás is, ha a vezető érzi a felelősségét)
    A vezető pillanatnyi elmezavara viszont kivédhetetlen. Ebben tökéletesen igazad van.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Lauda #89 üzenetére

    Nem kizárt, de ma már nem jellemző.
    Leginkább az utángyártott alkatrészek esetében fordulhat elő. A gyártók és a beszállítóik ellenőrzik az alkatrészeket, a nem látható hibák elkerülésére is.
    A fontosakat, például a fékcsöveket egyenként, a kevésbé fontosakat véletlenszerűen szériánként ellenőrzik.
    Utoljára a Honda esetében fordult elő a légzsákok rendszertelen hibás működése. A beszállító vállalat a csőd szélére került, a keletkezett költségek miatt.
    A 15 éve nem cserélt fékfolyadék miatti szerencsétlenség, nem műszaki hiba, hanem felelőtlenség.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák