Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #16939776 #35 üzenetére

    De legalább fut. Egy olyan módszer kell, ami egy igen széles hardverkínálat mellett működik, gyakorlatilag gyártótól függetlenül. El kell érni, hogy a piac megugorja ezt a lépcsőfokot.

    (#37) Jack@l: Többféle TrueAudio volt. Az első egy DSP volt régebben, de azóta az megszűnt, mert nem vált be. Ezért sem DSP-zik már senki, mert nem tud eredményt elérni a piacon.
    A TrueAudio Next már inkább egy API, ami megoldja a működést rengeteg hardveren, lényegében a gyártóktól függetlenül. Ezt egyébként több VR játék is támogatja, ahol van LiquidVR, illetve ezekben a játékokban van VRworks Audio is, mert a LiquidVR-on keresztül elérhető TAN nem működik NV-n, de CPU-n se.

    Azt nehéz még látni, hogy a Valve ezt hogyan képzeli el. Természetesen van egy szándék az előrelépésre, ezért vették meg az Impulsonicot, ezért építették be a TrueAudio Nextet a Steam Audio SDK-ba. Tehát most először alakult ki egy akarat, hogy akkor ideje előrelépni. Ezt DSP-kkel nem valószínű, hogy megkaptuk volna, mert ott továbbra is fennállna a hardverigény problémája. Ezzel a modellel viszont OpenCL 1.1-es implementáció kell csak, ami eléggé elterjedt manapság, gyakorlatilag nincs olyan gyártó, amelyiknek ne lenne legalább ilyen meghajtója. Ergo a piac szempontjából nagyon sok már kiépített hardver célozható.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák