- Milyen switch-et vegyek?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XPEnology
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- ASUS routerek
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
"Ha a latency 20ms szinten van, tök jó."
Ez szerintem fizikailag lehetetlenség, hacsak a szerver nem a szomszédos szobában van valami brutális hardverrel és kábeles kapcsolattal. 60 FPS esetén csak egy képkocka ideje 16.6ms és ez csak azután kerül kiszámolásra, hogy az input adatok odaértek a szerverhez, aztán még vissza kell jöjjön a nem kis mennyiségű hang és képi adat ami először tömörítve, majd kitömörítve lesz. Persze valamennyit le lehet faragni ebből, azzal, hogy gyorsítjuk a tömörítést, valamint a képkocka kiszámolását, de ez általában látható minőségromlással jár, vagy olyan hardverigénye lesz, hogy senkinek sem fogja megérni.
Szerintem reálisan inkább 100 - 200ms amire számíthatunk ideális esetben (nekem érzésre ilyesmi volt helyi hálózaton, Steam-en, 100 Mbps kábelen, 1440p, GPU gyorsított tömörítéssel), ami jó lesz bizonyos játékokhoz, de pörgősebb címeknél felejtős. Feltéve persze ha elég stabil a kapcsolat és nem lesznek időnként 500 - 1000+ ms lagok.