Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nkmedve

    őstag

    Ahogy mások is írták, nem meglepő a dolog. Két saját gép között (egyik kábeles neten, másik WiFi-n) Steam-en keresztül stream-elve egyik városból a másikba (tehát elméletben viszonylag kis késleltetéssel) is nekem nagyon lerontotta a játékélményt, arról nem beszélve, hogy a net minden apró instabilitására szétesett az egész kép és olyan akadások voltak, amivel aknakeresőn kívül egyebet nem tudnék játszani soha.

    Bármilyen sok szervere is legyen a Google-nek, stratégiailag szétszórva, nem tudom elképzelni, hogy a késleltetés problémáját meg fogják tudni oldani (főleg nem ilyen brute force megoldásokkal mint a "negative latency" ami még tovább emeli a sávszéll- és számításigényt).

    Ez a rész meg vicces:
    PC World – “Bepillantás a jövőbe, amelyet majd más cégek fognak tökéletesíteni.”

    Nem a Google kellett volna legyen az a cég amelyik tökéletesíti ezt és végre áttörést hoz? Egyáltalán nincs itt szó új dologról, az OnLive, talán 2009-ben mutatkozott be (ha jól emlékszem arról is voltak pozitív vélemények az elején), azóta pedig volt számtalan ilyen próbálkozás.

  • nkmedve

    őstag

    válasz Cifu #31 üzenetére

    "Ha a latency 20ms szinten van, tök jó."

    Ez szerintem fizikailag lehetetlenség, hacsak a szerver nem a szomszédos szobában van valami brutális hardverrel és kábeles kapcsolattal. 60 FPS esetén csak egy képkocka ideje 16.6ms és ez csak azután kerül kiszámolásra, hogy az input adatok odaértek a szerverhez, aztán még vissza kell jöjjön a nem kis mennyiségű hang és képi adat ami először tömörítve, majd kitömörítve lesz. Persze valamennyit le lehet faragni ebből, azzal, hogy gyorsítjuk a tömörítést, valamint a képkocka kiszámolását, de ez általában látható minőségromlással jár, vagy olyan hardverigénye lesz, hogy senkinek sem fogja megérni.

    Szerintem reálisan inkább 100 - 200ms amire számíthatunk ideális esetben (nekem érzésre ilyesmi volt helyi hálózaton, Steam-en, 100 Mbps kábelen, 1440p, GPU gyorsított tömörítéssel), ami jó lesz bizonyos játékokhoz, de pörgősebb címeknél felejtős. Feltéve persze ha elég stabil a kapcsolat és nem lesznek időnként 500 - 1000+ ms lagok.

Új hozzászólás Aktív témák