Új hozzászólás Aktív témák

  • Hunter2

    addikt

    válasz zsoca9208 #8008 üzenetére

    Én is egy webshopnál dolgozom és alap hogy a gyári dobozt egy másik dobozba rakjuk kitömve papirral mivel nem lehet tudni hogy a futás hogy bánik a csomaggal és így egyrészt a vevőhöz 100% hogy egyben ér oda. Ez a vevőnek is jó és a webshopnak is mivel a futár hibájából nem kell bajlódni a garanciával.
    És egy doboz nagyjából pont annyiba kerül mint egy buborékos boríték. ;)

    Az hogy a készülék gyári hibás volt nem a webshop hibája, ilyen van. Az viszont hogy az 5000Ft-ért vásárolt garancia plusz szolgáltatásba ami ingyenes futárgart is tartalmaz nincs benne a garanciális csere az egy vicc.
    Szóval 3 napon belül jeleztem hogy hibás, erre mondják hogy ha javíttatni akarom akkor jár az ingyen futár ha cseréltetni akarom akkor küldjem vissza a saját költségemen.
    A dolog egyszerű, ha cserét kérek akkor kell venniük egy másikat ha meg javítást kérek akkor nem viszont akkor ki tudja mikor lesz működő telefonom.

    Cég nem állhat el a vásárlástól ez így van valóban.
    A futár 2500Ft-ba került.
    Végül a visszaküldést a saját költségemen megtettem.
    Miután beért hozzájuk telefonon kerestek és megerősítették hogy a készülék valóban hibás és vissza utalják a pénzt, ez volt pénteken. Azt mondták hogy valamikor a következő héten fog vissza érni a pénz, csütörtökön felhívtam őket hogy mi van, na ekkor el is utalták.

    A normális menet az lett volna hogy ha küldenek egy hibás terméket és vettem rá futárgart akkor küldjék a futárt ingyen és cseréljék ki. Ennyi lett volna az igény. Ebben szerintem semmi extra nincs.

    Az meg hogy most e-mailben hazudoznak az kritikán aluli.

Új hozzászólás Aktív témák