Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
-
Fritz Teufel
addikt
válasz <Adamsky> #46 üzenetére
Az elején éppen erre gondoltam, amit leírtál. Szerencsére a jogszabályok Európában nagyon komolyan beszabályozzák az autógyártó fantáziáját, ezért olyan brutális a különbség a koncepció autó és az utcára engedett verzió között. Ez a kormánykonstrukció ki van zárva, hogy anélkül átmenjen, hogy jogszabályt kellene módosítani. Ráadásul meglátásom szerint továbbra is balesetveszélyes, hiszen egy utcai autó áttételezése egészen más mint egy versenyautóé és persze meg lehet oldani ahogyan írtad, de pont a kormány az a része az autónak, aminek meg kell maradni a lehet legegyszerűbbnek az atombiztonságosság érdekében. Nagyon kis lépésekkel engedik azt a részt 'elektromosítani. Tudnék mesélni a VW kormányoszlopának gyártási pontosságának követelményeiről.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Fritz Teufel
addikt
Autóipari minőségbiztosítással foglalkozom vezetői szinten, de köszönöm, hogy valami újat tanítottál. A fene gondoltam volna, hogy az Egyesült Nemzetek Szervezetének figyelme az autóirati szabályzásra is kiterjed. Ezek szerint a KRESZ is tőlük ered... hát, tanulni holtig tanul az ember
Azért, ha majd a szabványosításról szeretnél valós infókat szerezni, majd írj privátban.Más: a mechanikai kapcsolat valóban kötelező és így ez a kormány valóban felejtős Európában. Az amcsiknál viszont ez szerintem simán átmegy a műszakin, vannak ott cifrább járművekre is közúti engedélyek.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OLED TV topic
- Ülésezik a hardveregylet
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- VPN topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...