Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tyrel #2 üzenetére

    Mindegy, mert az aszinkron compute egy megoldás a nem optimális etetés direkt kezelésére. Tehát ahogy válik limitálóvá az aktuális hardvereken ez a modell, úgy lehet egyre inkább behozni az aszinkron compute-ot, hogy megetethetők legyenek a nem kihasznált egységek. Abban van csak probléma, hogy a PIX-nek a PC-re nincs hardveres nyomkövetést biztosító profilozómodulja, ami leegyszerűsítené a limitek megtalálását és kezelését. Xbox One-ra például van ilyen. Alapvetően lehet beszélni ezekről a limitekről, de a PC-s PIX nem mindig mutatja ki pontosan a limitáció helyét, így pedig nagyon nehéz ezeket eltüntetni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Tyrel #2 üzenetére

    "...az AMD mindig a jövőnek fejleszt, csak az emberek meg ugye a jelen játékaival játszanának..."

    Nagy igazság, de ez sajna globális IT probléma. Nincsen szinkronban a hardver és a szoftver fejlesztés. Mint a kijelzők fejlesztése. Van óriási felbontás, de nincs mit nézni rajta, van új architektúrájú CPU, GPU, APU, de a szoftverfejlesztőknek évekbe telik mire ki tudják használni...persze addigra jön egy új széria, szóval folyamatos lemaradásban vannak. Valahogy a hardver fejlesztőknek jobban kellene segíteni az SW fejlesztőket, vagy a határt máshol kellene meghúzni a kettő között és a hardverhez készült driver önmagában képes képes legyen kihasználni azt. Valami macro nyelvre át kellene térni, ahol a fejlesztő csak kér valamit, a HW meg megoldja a legjobb tudásának megfelelően. Lehet hogy valami MI(AI) kellene középre a HW és SW közé.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák