Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunluki

    senior tag

    válasz dajkopali #3 üzenetére

    Nekem is volt egy kellemetlen helyzetem mostanában. Piroskredites banknál vagyok és szerettem volna nagyobb összeget utalni valakinek.
    Sajnos a limitem nem engedi, telefonos appban csak kártyára vonatkozó limiteket (netes vásárlás, kp felvétel, pos vásárlás) tudom állítgatni, utalásét nem.

    Ügyfélszolgálatot feltelefonáltam, hallgattam kb fél óra zenét, átkapcsoltak kétszer, majd a végén közölték hogy ezt csak telefonos bankon keresztül tudom vagy személyesen. Mondom jó, akkor kérek egy ilyen telefonos bankot (elmúlt 7 évben nem volt rá szükségem), de természetesen ezt is csak élőben lehet megoldani, ennyi erőből meg már személyesen elintézhettem volna azt is amit akarok.

    Amiből nekem ez fájt az inkább az hogy:
    1. miért nem tudom telefonos appból állítani az átutalással kapcsolatos dolgaimat, ha a kártyám beállításait meg tudom?
    2. miért nem lehet elsőre megmondani hogy sajnos ezt nem lehet és kell kapcsolgatni több helyre és bullshitelni órákon át mire a végén kijön hogy bocs de nem?
    3. A jelenlegi helyzet miatt miért nem lehet kicsit rugalmasabbnak lenni?

Új hozzászólás Aktív témák