Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aprósólyom

    addikt

    válasz D.Va #10 üzenetére

    Akkor nem érted a PR/marketing mechanizmust. A Coca-Cola az elméleted szerint nem lenne rászorulva a reklámozásra, pedig mindenki ismeri. A folyamatos jelenlét, reklám, stb... fontos eszköz az emberek tudatalattijának módosításához, abból a célból, hogy ne legyen kérdés melyik brandet válasszák, mikor dönteni kell. Ezért kell, akár ilyen értelmetlennek tűnő reklámokat is csinálni
    Példánál maradva...a coca-cola sem az íze miatt elterjedtebb a pepsinél. Hatalmas különbség ízre nincsen a kettő között. Egyiknek kicsit markánsabb az íze, a másikhoz képest, szóval a valós teméken kívül már csak a branding az, ami eladja a terméket, se több, se kevesebb.

    Jevons paradox

Új hozzászólás Aktív témák