Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Akkor nem érted a PR/marketing mechanizmust. A Coca-Cola az elméleted szerint nem lenne rászorulva a reklámozásra, pedig mindenki ismeri. A folyamatos jelenlét, reklám, stb... fontos eszköz az emberek tudatalattijának módosításához, abból a célból, hogy ne legyen kérdés melyik brandet válasszák, mikor dönteni kell. Ezért kell, akár ilyen értelmetlennek tűnő reklámokat is csinálni
Példánál maradva...a coca-cola sem az íze miatt elterjedtebb a pepsinél. Hatalmas különbség ízre nincsen a kettő között. Egyiknek kicsit markánsabb az íze, a másikhoz képest, szóval a valós teméken kívül már csak a branding az, ami eladja a terméket, se több, se kevesebb.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések