- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Akkor nem érted a PR/marketing mechanizmust. A Coca-Cola az elméleted szerint nem lenne rászorulva a reklámozásra, pedig mindenki ismeri. A folyamatos jelenlét, reklám, stb... fontos eszköz az emberek tudatalattijának módosításához, abból a célból, hogy ne legyen kérdés melyik brandet válasszák, mikor dönteni kell. Ezért kell, akár ilyen értelmetlennek tűnő reklámokat is csinálni
Példánál maradva...a coca-cola sem az íze miatt elterjedtebb a pepsinél. Hatalmas különbség ízre nincsen a kettő között. Egyiknek kicsit markánsabb az íze, a másikhoz képest, szóval a valós teméken kívül már csak a branding az, ami eladja a terméket, se több, se kevesebb.Jevons paradox
-
Tetsuo
aktív tag
Pedig különösen Nagy-Birtanniában ugrik meg ilyenkor a vásárlások száma. Több angol kollégám a bajnokságok előtt cseréli a tévéjét. (Valamelyik csak a méretét és felbontását nézi megvétel előtt...)
Mi történt elefanttal? Egy több ember számára használható terméket mutatott be! (Semmi akkus meghajtás, vagy beépített kazettalejátszó...) Csak nem betegedett meg?
[ Szerkesztve ]