Új hozzászólás Aktív témák
-
BonFire
veterán
Kerékpárral közlekedve átlagos forgalomban az átlagsebesség valahol 17 és 20 km/h között van. A csúcssebesség 35 körül, de ezt nehéz elérni, ha minden útkereszteződésben lassítani, majd gyorsítani kell. Ezért kisebb az átlagsebesség.
Viszont ehhez viszonyítva még ez a 10 is nagyon kevés. Maximum 15-re, 18-ra gyorsíthat fel egy ilyen busz, ami eléggé lassú. Még a rokkantjárművek is gyorsabbak nála; azok csúcssebessége 25 km/h-ban van limitálva.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Hát nem is a földfelszíni közlekedés a gyors; a busznak gyak. ugyanúgy meg kell állni az útkereszteződésben, lámpánál, gyorsítani, lassítani. Szóval ez nem jó.
Párizsban van harminckilencezer metróvonal, és azzal gyakorlatilag eljutsz bárhová a városban. De ha jól tudom, a londoni metró sem rossz.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Miért? Teljesen egzakt, tudományos választ kaptál.
És amit Tigerclaw írt, sem túlzás, merthogy a folyamat eleje pont a szemünk előtt zajlik, és pont olyanformán, ahogy leírta.
Törvénnyel, erőszakkal nem lehet a technikát feltartóztatni. Ha praktikus, úgyis betör a mindennapokba. Persze csak apránként. Én még emlékszem a Google nélküli internetes időkre. Nem is volt olyan régen. Ma meg már ott tartanak, hogy nem tudom, hány száz műholdat akarnak pályára állítani, hogy mindenhol legyen internet a világon. És ez csak egyetlen cég.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
válasz Tigerclaw #45 üzenetére
Ez a fővárosban lehet, hogy szempont, kisebb településen nem. Pesten két megállónyira kapsz mindent, ami kell, de vidéken minden piszlicsáré dolog miatt be kell menni a megyeszékhelyre, vagy a legközelebbi nagyobb városba, és akkor már nem feltétlenül hátrány, ha van autód.
Nálunk munkába is kalákában járnak autóval az emberek, mert céges buszjárat nincs, így aztán teletömik a kocsit és elosztják a benzinpénzt.
Szóval egyelőre az autós eladásokat én még nem temetném.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Nincs ebben semmi oltás és szakértés, csak egészséges kétkedés. Ami segít az esetlegesen később felmerülő problémákra rávilágítani. Az sosem baj, ha valamiről elkezdenek beszélni az emberek internetes fórumokon; ettől a fejlesztők pénze még nincs veszélyben, és nem jön el az apokalipszis.
Ne essünk már túlzásokba!
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.
-
BonFire
veterán
Eszem ágában sem volt oltani, de ha jobban elolvasod, amit írtam, kiderül, hogy nem kifejezetten neked szól, hanem általánosságban beszél. Fórumozókról, akik összedugják a fejüket. Nem baj az!
Ha már rákérdeztél: buszsáv
Ezzel az az egyetlen probléma, hogy még mindig tele van a forgalom ember által vezetett járművekkel, akik türelmetlenek, háklisak és szabályokat szegnek. Épp ezért nyithatunk mi 55 buszsávot is, azt is el fogják foglalni, tekintet nélkül a büntetésre. Hacsak fizikailag nem választjuk el az úttest egyik részét a másiktól.
Az ideális az lenne, ha kizárólag robotok vezetnének járműveket. Nem lenne emberi mulasztásból származó baleset, és nem kéne az államapparátus jelentős részét szabálysértési ügyekkel terhelni. Piros lámpa, zebra, hülyepokémongyalogos, kopaszbéemvésköcsög, buzibiciklisfutár, minek mész a villamossínen? minek mész a buszsávban? nemvótpiros–sárgavót, jobbkézszabály–leszarom stb.
A Prohardveren nem olvasok privátot! Csak topikban vagy a publikus e-mailemen adok tanácsot.