Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én éppen 40 éve voltam az iskolában nagy király a fantáziadúsan "Három Sebességes Csillag Camping" típusjellel ellátott biciklimmel. Teljesen jó volt, a Csepel kempingbiciklije egy 3 sebességes, szerencsére nem kontrás agyváltóval -- egészen addig, amíg a Lövőház utca félkarú bicikliszerelő ki nem lopta belőle a váltós agyat.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Akula
őstag
én is megtartottam a régi piros camping bringát. valamelyik nap azzal mentem a gyerek mögött és mindenki csak nézett, hogy ki lehet ez a szerencsétlen, hogy nincs pénze ktm-re. de én jól éreztem magam. (ja, ez egy új lakópark tele CSOK-os vállalkozókkal és SUV-kal)
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
félisten
Ezt a Pepperonit még nem ismertem. Az eredetijéből előfordult néhány az iskolában, csodáltuk is őket de nagyon!
Nekem a Csillaggal viszont volt két komoly ütőkártyám: egyrészt nem kellett elengednem a kormányt a váltáshoz, másrészt be lehetett hajtogatni a bringát egy normál autó-csomagtartóba. Ennél fogva a királyságom is ott jelentkezett, amikor valamilyen távoli helyen rendezett ügyességi versenyen én ott lehettem a kempingemmel, ők meg csak nézők lehettek.
Aztán jött a Szputnyik (szovjet félverseny kerékpár...) a Déli ABC-ből (akkor emelték az árát 1400-ról 1900 Ft-ra), amit ráadásul átalakítottam 10 sebességesre, és mindent megváltoztatott. Máig használom.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
nyunyu
félisten
Szabályozás elmaradása jó kérdés, hiszen már a nyolcvanas években is voltak próbálkozások elektromos mikrotranszportációs kütyükre, amik az akkori szabályokat feszegették, tehát idő az bőven lett volna rá.
De a 85 elején piacra dobott Sinclair C5 akkorát bukott egy éven belül, hogy végül nem kellett miatta hozzányúlni a brit KRESZhez.
(Ennek persze IT ipari kihatása is volt, Sinclair 86-os csődje miatt nem nagyon lett folytatása a ZX Spectrumnak.)[ Szerkesztve ]
Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
dqdb
nagyúr
A kerékpárosklubba belépéssel kaphatsz bringára biztosítást, biztosítónál is lehet kötni (Uniqa rémlik régről, ezt most találtam), valamint sok lakásbiztosítás tartalmaz elég magas összegig felelősségbiztosítást a családtagok által vétlen okozott károkra, így bringára is érvényes (az esetemben elvileg 20 millió forintig térít a biztosító).
Ha egy bringásnak van esze, akkor a fenti három lehetőség egyikével él, és bebiztosítja magát arra az esetre, ha ő hibázna. Csak sajnos kevesen gondolkoznak így.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Uzi74
senior tag
Mint más is írta sok lakásbiztosítás tartalmaz privát felelősségbiztosítást kerékpárral történt balesetekre. (Mivel a Fiido D3 nem esik bele teljes mértékben a kerékpár katergóriába, kérdéses egy biztosító nem tagadja-e meg a fizetést - mivel semmilyen jogi kategóriába nem esik, szinte nem tudod biztosítani).
Németeknél azért látsz rendszámot a gyosrabb pedelec-eken, mert azok S-Pedelec kategóriába esnek (mert segítenek 25 km/h, max 45 km/h- ig) - praktikusan robogórendszám van rajtuk (ami a kötelező biztosítás befizetését igazolja, de nem kell vizsgáztatni vagy ilyesmi - viszont nem változtathatsz rajtuk, van műbizonylat hozzájuk ami nálad kell legyen) Ez egy normál gepjármű felelősségbiztosítás, ami akár több millió euróig fedezhet - sokan elfelejtik nem egy ferrari javítása a drága, hanem a személyi sérüléses balesetek utáni orvosi számlák fizetése (nem a sérült tb-jére megy, hanem te fizeted mert te okoztad), kiesett munkaidő, maradandó sérülés utáni kártérítés, életjáradék).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- PlayStation 5
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- NBA és kosárlabda topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...