Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
válasz attila9988 #18 üzenetére
Így van jól?
Béna vagy és egy kamu levélre elküldöd a bankszámla adataidat, mire lenyúlják a pénzedet és ez a bank hibája?
"Arról nem is beszélve, hogy az emberek bankok felé tanúsított bizalma milyen mértékben rendülne meg egy egy komolyabb eset után."
Szerintem az emberek bankok felé tanusított bizalma inkább akkor rendül meg, ha a bank hibájából lopják el a pénzüket, és nem akkor, ha a saját hibájukból.
Legalábbis azoké akikbe szorult csöppnyi értelem.Aki hülye, haljon meg!
-
moonman
titán
válasz attila9988 #20 üzenetére
bocs, de most akkor a hüjéket támogatjuk? ez szöges ellentétben áll az evolúcióval.
-
Lenry
félisten
válasz attila9988 #23 üzenetére
küldök az egybites idiótának egy mailt az OTP nevében, egy OTP-sre hasonlító linkkel, hogy ha ide megadja az adatait, a számlaszámát stb, akkor jó lesz neki... ha van olyan hülye, akkor megadja, én meg jól ellopom az összes pénzét...
az OTP ez ellen hogy tud védekezni? sehogy, mert az égvilágon semmi köze nem volt hozzá, nem lehet az OTP-é a felelősség, mert a user volt balfasz...
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
ArchElf
addikt
válasz attila9988 #23 üzenetére
Ha a banknak kell az ő pénzük is, akkor igenis teremtsen biztonságos körülményeket a szolgáltatások mellé.
Megnézném, hogy pl te hogyan tudnál egy számodra ismeretlen ember ismeretlen operációs rendszerben futó ismeretlen alkalmazását távolról biztonságossá tenni.
Na jó ez kicsit túlzás, de tény az, hogy bármilyen operációs rendszer alatt, ahol elfut egy (jobb esetben SSL képes) böngésző, ott simán lehet netbankolni. Amennyiben pedig a bank kizárná a "pecseletlen" és "biztonságos" felhasználókat a köreiből, akkor szerintem bizony elég erőteljesen megcsappanna az ügyfélállomány az elektronikus termékeknél. Nem beszélve arról a plusz költségről, amivel egy ilyen "biztonságot ellenőrző" rendszer kifejlesztése és folymatos frissen tartása (plusz bizonsági felülvizsgálata, stb.) kerülne...Vagy esetleg úgy gondolod, hogy a bank biztosítson egy jogtiszta, folymatosan pecselt operációs rendszert minden (idióta) ügyfél számára, áruljon vírusírtót, tűzfalat, legyen kint a weboldalán az összes ismertebb webböngészó legfrisebb verzója? Esetleg a telebank lásson el szoftver és hardver-tanácsadást is?
Amúgy az esetek nagy részében egyszerű a szkennárió:
1) az ügyfél gépe nem volt megpecselve, vagy fizikailag hozzáfér egy rosszindulatú harmadik személy (pl nincs jelszó a gépen), esetleg adathalász támadás áldozata lesz
2) eltűnik egy kevés/sok pénz
3) ügyfél kárigényt jelent be a bank felé, amit ha a bank elutasít: az ügyfél sírva elkocog a PSZÁF-hoz, aki kiküld két IT auditort, és megállapítják a bank felelősségétAE
[ Szerkesztve ]
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]