- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
És fut is, hiszen úgy írták meg a motort, hogyha elfogy a VRAM, akkor ne dögöljön meg, hanem cserélgesse kisebb részletességűre a betöltött tartalmakat. Nem teljesen értem, hogy ezzel a megoldással mi a baj. Nem ez az első játék, ami ezt csinálja.
Össze tennék sokan a kezüket, ha például a Far Cry 6 ezt csinálná, mert akkor nem kellene egy csomó tereptárgyra low minőségű textúrákat használni, mert a motor nincs felkészülve arra, hogy dinamikusan döntsön erről, tehát vagy mindent megkapsz, vagy semmit, ami hülyeség, ennél sokkal elegánsabb az a megoldás, amit a COD használ. [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt nem lehet kimérni. Az a lényege az ilyen rendszernek, hogy transzparensen működik. Hogy ne vedd észre. Egész korrekt textúrákat használ a motor, csak ha nincs elég VRAM-od, akkor nem biztos, hogy egy adott területre betölti a max részletességet. Lehet, hogy pont egy low részletességgel találkozol az adott jelenetben, ami megmagyarázza, hogy miért tűnhet egyeseknek 2010-es szintűnek. És innen az is bekövetkezhet, hogy pár perc múlva visszatérsz az adott jelenetbe, majd jobb minőségűnek látod a textúrát. Folyamatosan változik.
Ez régen azért nem működött, mert DX11-ben marha drága volt törölni. DX12-ben és Vulkan API-ban viszont olcsó. Ez teszi lehetővé ezeket az újításokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az leginkább egy tipp, még az AMD oldaláról is. A probléma az újabb API-kkal, hogy magának a drivernek sincs halvány lila dunsztja sem arról, hogy mi hol van a VRAM-ban, és mi mennyi helyet foglal. Ezt az alkalmazás tudja, de erről sincs teljes kép, viszont legalább az erőforrásokat nyomon lehet követni. Ezzel lehet megtudni, hogy egy adott felvett frame mennyi VRAM-ot használt: [link] - Az AMD driveres megoldása tippel a terhelés alapján, de a pontossága +/-40%. Ez azért nem okoz különösebb felháborodást, mert senki sem hasonlítja össze a driveres tippet a RMV-vel, mindenki bekajálja, amit a driver mond. De ha az pontos lenne, akkor nem kellene a fejlesztőknek egy RMV.
Nincs baj a 10 GB-os 3080-nal sem. A lényege ennek a megoldásnak a transzparens működés, hogy ne küldje padlóra a VGA-d. Sokkal inkább az olyan megvalósításokkal van gond, mint amilyen a Far Cry 6-é. Ott be is szarik a 10 GB. Ha a Far Cry 6 ugyanolyan megoldást használna, mint a COD, akkor 10 GB-os 3080-on is simán hozható lenne a high részletesség. Jó néha töltene pár objektumra low részletességet, de kb. észrevehetetlen. Egy játékmenet az nem pixel peeping.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel