Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    válasz AssAssynn #24 üzenetére

    Dehogynem tették, rengeteg próbálkozás volt: [link]
    Mint már írtam, tömeggyártott lítium akku nélkül esélye sem volt a belső égésűvel szemben.
    "California electric car maker Tesla Motors began development in 2004 on the Tesla Roadster, which was first delivered to customers in 2008.[83] The Roadster was the first highway legal serial production all-electric car to use lithium-ion battery cells, and the first production all-electric car to travel more than 320 km (200 miles) per charge."
    Nem is volt az olyan régen, ugye?

    Hidrogén:
    Japán, 2003: [link] "a japán vezetés víziója szerint az országban 2020-ra mintegy ötmillió üzemanyagcellás járműnek kellene forgalomban lennie"
    Japán, 2021: [link] "Toyota Miraiból ma világszerte 11 ezer van forgalomban, belföldön csupán 3700, és a többségük a kormányzati flottához tartozik"
    "a japán kormány szorgosan invesztálja a pénzt a hidrogénenergiába, a 2020-as költségvetésben 70, a 2021-esben 85 milliárd jent különítettek el a hidrogénenergiára, egyebek mellett technológiai fejlesztésekre, hidrogéngyártásra, valamint hidrogéncellás járművek vásárlásának támogatására, illetve hidrogénkút-hálózat fenntartására és bővítésére."
    Szóval hazai pályán is bukta van, a sok beleszórt állami pénzzel együtt. Szerinted miért van ez így?

Új hozzászólás Aktív témák