Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoli bácsi

    őstag

    HA már összejövünk itt a topikban páran, akik kapcsolatba kerülünk régebbi motorokkal, valamit szeretnék megkérdezni. Amíg motorjaim voltak, többször került sor felújításra, főleg a 125-ös TS MZ-hez volt több hengerem, volt amelyiket többször is felfúrattam. Olyan felújított motor, ami közel járt volna a gyárihoz, soha nem sikerült. Általában a fúrt henger, és hozzávaló dugóval összerakva a gépet csörgött, teljesítménye mindig kevesebb volt, mint a gyári. Ha nem így volt, akkor meg mindig be akart sülni, és melegedett.... SZóval csak azt szeretném megtudni, hogy én voltam mindig ilyen peches a fúrásokkal, vagy általános dolog, hogy a fúrt hengerrel nem sikerül tökéletesen a felújítás?

Új hozzászólás Aktív témák