Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz joysefke #84 üzenetére

    Azért játékok esetén vegyesek a fenntartásaim a párhuzamosíthatósággal kapcsolatosan.. eléggé sokféle feladatot ott szét lehet osztani több magra... akár adott feladat többfelé is bontható és még több szálra szedhető.. a fizika kezelése pl. ilyen dolog.. ugyan utóbbit VGA kártyán is szokás számolni, de azok valahogy mással vannak elfoglalva, ha a cpu meg kap sok-sok magot akkor adott a használat lehetőség.. a másik amit jó lehet párhuzamosítani az AI.. persze kell egy-két "fő" mag a kiosztott feladatok "összesítésére" és "irányítására", de akkor is a feladatok egy része szétosztható kb végtelen szálra ... nem vagyok benne a mostani grafikus motorok mire is képesek pontosan (vagy 15 évvel ezelőtti ismereteim vannak) de akkoriban rengeteg grafikus feladat előkészítése a processzor dolga volt... de ez nyilván nem így van mostanában már.. de textúra előkészítéshez is kell CPU idő, és az is párhuzamosítható szerintem...

    De biztos azok fogják tudni akik a motort írják, hogy mit lehet és mi a "cél".. A mostani motorok nagy része még 1-2 szállra íródott és utólag kapott további bővítéseket (olyat amilyet... Pl. EA DICE motorjának DX12 módja pl. egy totál rossz implementáció), de ha alapjairól írnak egy motort, akkor szerintem sokkal jobb skálázódást lehet elérni..

    [ Szerkesztve ]

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák