Új hozzászólás Aktív témák
-
Trailblazer
addikt
válasz #88470784 #15 üzenetére
Akkor ezek szerint neked az sms-ben kapott kódot kellett használnod a belépéshez. (Ezt is a fb-oldalon tudtam meg, midőn az ott szolgálatot teljesítő ügyfélszolgos kitért erre is.) Nekünk többieknek pedig maradt az eddigi, amiről meggyőződtem ma, mivel sikerült belépni a netbankba. Szerencsére minden működik, ahogy eddig.
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-
Trailblazer
addikt
válasz #88470784 #17 üzenetére
Hát az már tényleg egyéni szociális probléma. Az országos médiában is rendszeresen figyelmeztették a lakosság folyószámlával rendelkező részét az ügyfélazonosítási időpontokra, valamint ez is meg lett hosszabbítva több hónappal. Arról senki nem tehet, hogy egyesek szatyorban élnek.
Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V
-