Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz Puma K #85 üzenetére

    Az fog történni, hogy a felbontástól és a grafikai beállításoktól független lesz az FPS, a játék meg be lesz lassulva mint állat. :)

    Indítsatok egy új játékot és mérjétek le, hogy mennyi idő alatt telik el egy játékbeli hónap a ">>" állásban. Aztán ugyanezt csináljátok megy egy olyan mentésen, ahol a játék éve már 2400..2500 körül van egy legalább közepes méretű galaxisban, elég durva különbséget fogtok tapasztalni, főleg azzal a régi procival.

    Egyszerűen csak elavult a Clausewitz játékmotor a Stellaris alatt és úgy igazán nem alkalmas ilyen jellegű játékok készítésére, nem igazán tud több szálat kihasználni, csak nagyon alacsony mértékben.
    Ezért is remélem, hogy az új Ryzenek egyszálas teljesítménye már a lategame alatt is játszható Stellarist fog jelenteni.

    bteebi: nem kell ehhez új engine, már az ME Andromeda és a CiV VI is szépen skálázódott sok magra, pedig azok nem új játékok. :)
    De ha 8 mag alatt 16 szálat értesz, akkor jah, az általában elég otthonra.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák