Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Scobbyka

    tag

    válasz hcl #21 üzenetére

    Eddig még ilyen helyzetbe nem kerültünk, mindig volt a termékből új ami még szerepelt az árlistában. Így annak az árát vettük alapul, és így nem is volt probléma. De ez most így nem nagyon tetsző helyzet :(
    Mert persze a mi ügyfelünk (végfelhasználó, fogyasztó) az eredeti árat kéri rajtunk számon, és ezzel ugye nem tudunk mit kezdeni, mert megteheti. És mivel mindig naprakész a számítástechnikában, ezért kiszámolta, hogy a kb. két évvel ezelőtt vett GTX460-asa most egy kis ráfizetéssel (kb. 10e HUF) cserélhető GTX660 Ti-re. És ebből nem enged, már felhívta a fogyasztóvédelmet is, hogy mi az amit csinálhat.
    Azt mondták neki, hogy csak a saját kártyáját kaphatja vissza (ugyanannak kell lenni a gyári számnak) azt muszáj neki elfogadnia, minden más esetben nem köteles elfogadni a csere kártyát. Vagy a vételárat kell visszakapnia. Vagy vásárolhat egy nagyobbat a régi ár beszámításával, de ezt csak akkor teheti meg ha Ő szeretné és nem Mi a kisker. Így a mi kezünk kötve van.
    Most hadakozhatunk a nagykerrel, de nagyon nem akarunk mert nincs értelme felrúgni a több éve tartó jó kapcsolatot, így lehet fizetünk csendben mint a katonatiszt.

    Scobby

Új hozzászólás Aktív témák