Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Hát, a sima Leaf az 46kW-tal tud tölteni, az e+ változat tud 100-at, szemben a Model 3 170-ével például. Bő 10%-kal nagyobb akksiból az e+ kevesebbet tud menni. Aztán nézzük ezt az infotainmentet, mi ez a lag? Ennyi pénzért ha fognak egy alap ipad-et és oda celluxozzák, már az jobb élményt adna.
Amúgy tetszik nekem is a Leaf, és az első generációhoz képest sokat fejlődött, de azért az ilyenek még mindig nincs ott teljesen, látszik, hogy egy hagyományos autóból indultak ki.Somatom: A 15 évvel ezelőttieknek, amik első generációsak voltak. Azóta már megoldották ők is.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Szoftverrel nem dicsekedhet egyik hagyományos autógyártó sem, annyira pocsék kb mind. Én legszívesebben egy Ioniq5 kistesót várnék, de nem tudom mikor hoznak ki ilyet, ha egyáltalán. Toyota is kb csak egy szaros SUV-ot mutatott be eddig látványterven, a többi meg majd egyszer.
-
darvinya
titán
Ha megcsinálnák a „Dacia” szintű autót a mostani akku pakkal, akkor 1200km-t el menne, s nem töltenék sűrűn.
Persze akku pakk melegedést meg kell oldani.
Mert nagy feszültségnél kis amper sűrűségnél nincs ilyen gond, csak töltéssel lenne.
Általános hálózatból nehezebb nagy feszültséget kis áram sűrűséget kihozni, mint kis feszültség mellett nagy áram sűrűséget.
De akkor jönne akku pakk melegedés probléma.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#16820480
törölt tag
Jó, hát vegyél Leaf-et, ha neked az a tökéletes.
Én beérném infotainment nélkül is, vagy max tegyenek bele egy képernyőt, amire kitehetem a telefon tartalmát, de az akadozós logikátlan fos szoftver teljesen felesleges. Csak útban van így a képernyő, mert pont nem tudom tőle odacsíptetni rendesen a telefont, annyi helyet elfoglal. Vagy ha már tesznek bele, akkor csinálják normálisan. Mint amikor a Nokia megpróbált annó modern okostelefont csinálni.A Toyota annyira hidrogénre megy, hogy van egy azaz egy darab hidrogénes modelljük, elektromosból meg bejelentettek egy teljes palettát, és elvileg ők is átállnak teljesen elektromosra pár éven belül.
Man0gatya: Mert arra tesznek bizonyos dolgokat, és mert ott foglalja a helyet a műszerfalon. Vagy hagyják le teljesen, a mostani autómban sincs és megvagyok nélküle. Plusz amennyibe kerül mondjuk egy 7-ről 8"-ra upgrade a beépített kijelzőn, annyiból kb vehetnének off the shelf egy ipad-et, ami sokkal jobb élményt nyújt. Mintha ilyen 70-80 évesek dolgoznának döntéshozó pozícióban az ilyen cégeknél, és a fejlesztők nulláról próbálnák elmagyarázni nekik, hogy mi ez és mire való
-
tovgab
aktív tag
"Toyota továbbra is elsősorban hidrogénre megy és sokad sorban elektromosra, ha csinálnak csak kényszerből."
A Toyota sem első sorban hidrogén hajtású autókra "megy", ez csupán az egyik fejlesztési irányuk 1992! óta.
A Teslán kívűl minden márka kényszerből csinál elektromos autót, nem csak a Toyota.
A Toyotának annyi előnye van, amit a hibrid hajtáslánccal elért az évek alatt.
Őket még nem fojtogatja a CO2 kvóta, mert elektromos modellek nélkül is tudták tartani az előírt áltlagot, ezért ráérnek csak most elkezdeni átállni elektromos modellekre.
O+ 5T ► Samsung Note 9 ► Huawei Mate 20 Pro ► Xiaomi MI 9 SE ► O+ 7 Pro ► O+ 8 Pro ► Poco F4 GT ► iPhone 13 Pro Max ► iPhone 15 Pro
-
Füleske
addikt
A Toyota ha elsősorban a hidrogént preferálja akkor sok babér nem terem nekik, legalábbis Magyarországon. Pár hónap alatt eladtak két Mirai - t.(de lehet hogy ezeket is csak márkakereskedők állították üzembe teszt és kiállítási darabnak) Az áron kívül a technológia is problémás autóba, valamint a töltőhálózat sincs meg.(és csak a marketing szerint öt perc a töltés)
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- DIGI kábel TV
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
- Windows 10
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Ukrajnai háború
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- XPEnology
- További aktív témák...