- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mesterséges intelligencia topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ZNET Telekom
- Windows Insider Program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz janeszgol #41 üzenetére
Légy őszinte, ha egy cég soha nem kommunikál semmit ezekről instant beismerés. Tudom, mert ugyanebben dolgozom, és ilyen a földön nincs.
Olyan ez kicsit mikor a Lenovo gazdi bizonygatja, hogy nem, az a 2000 sztori a neten a TMX-el kamu, hazudik mind. Ezt első kézből tudom jelenteni mint aki próbálja ezeket a szemeteket gariztatni: minden szó igaz.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz janeszgol #45 üzenetére
Két külön vonal, csak példa volt a TMX. Más márka más esetében szépen lefűzött emailekkel és papírokkal van meg nem 1-2 sztori amikor hónapokig csak szopat az ED mert csak.
Ha az ED nem tudja mit árul, akkor ne áruljon semmit. Mert akkor a kérdésekre sem tud válaszolni, mert az importőr is tesz az infókra magasról, ez az ő felelősségük, mert velük lesz szerződésben az ügyfél. Ne feltételezzük, hogy mindenki úgy vesz dolgokat, hogy cikkszám, céges adatbázis és ott kikeres, egyeztet kapcsolattartóval és utána akkor veszem ha mi nem tudjuk beszerezni.
Azért ez fordítva a lovon erősen.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Diopapa
addikt
válasz janeszgol #45 üzenetére
Mióta rágalmazás, ha leírod az igazságot? Vevői oldalról meg nem a Lenovóval vagy szerződéses viszonyban, hanem a kiskerrel (ED). Szóval a vevő letojja, hogy neked mint boltnak szívás egyezkedni a szervizzel. Ha nem működik a garanciáztatás, akkor nem kell onnan terméket árulni és ennyi. Őszintén szólva tele a púpom azzal, hogy bárhol bármit vesz az ember, a bolt mutogat a szervizre / nagykerre és mossa a kezeit.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz janeszgol #48 üzenetére
A szemlélet rossz igen.. Mint outsider megértem a boltokat. De mint fogyasztó, nagyon nem.. Igen, ki kell azokat a márkákat hajítani amiknek nincs rendes szervízhátterük. Egyrészt törvényi előírás, másrészt állítom hosszabb távon többet árt mint használ. Elhiszem, hogy az alkatrész kereskedelem nehéz kenyér.. Folyamatosan jönnek az új termékek (mint pl egy kenyérboltban ugyan az megy 10 évig), az árak erősen hullámzanak, nincs rendes raktárkészlet, tesztelési lehetőség, nagyon bonyolultak az eszközök, sok a hibás széria stb.. De gondolom aki boltot nyit az tisztában van ezzel is. Nekem pl egy 100e Ft-os videokártyám romlott el 3 hetesen majd 1.5 hónapot ült rajta az ipon és csak az Asus Magyarország ráhatására sikerült megoldalni a cserét... Másik eset, rendeltem több mint 2m forint összegben a céghez alkatrészeket (szintén ipon). az egyik WD Blue hibásan jött meg (meg volt ütve). Érkezéskor nem vettem észre, pár hét múlva beszereléskor tűnt fel. Azt a cirkuszt ne tudd meg amit az Ipon rendezett a sz*r 15e forintos HDD miatt.. Több pénzt nem fogok oda vinni az fix... Ha nekik ez kell..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Tikakukac
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- iPhone topik
- SSD kibeszélő
- Anime filmek és sorozatok
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...