- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kisgépkezelő #3 üzenetére
"Mondjuk a "megengedettnél kicsit gyorsabban hajtás" kevésbé feltűnő, mint a piroson átbiciklizés, ellenben sokkal inkább közveszélyes."
Nem és nem!
Ha mindenki megtartaná a közlekedési szabályokat, csak a kismértékben gyorsan hajtó nem,akkor nem alakulna ki padlóféket igénylő közlekedési helyzet. A legnagyobb káros következmény az előtte haladó jármű hátsórészének kismértékű átalakítás.
A tilosban való áthaladás viszont minden zöldben haladót, beleértve a gyalogosokat is, veszélyezteti.
A kemény mag jelenti az igazi problémát. A halálfélelem teljes elnyomása mellett, a körültekintés teljes mellőzése mellett, zombiként közlekednek. Ha valamit észrevesznek a csengő erőteljes használatával reagálnak, feltéve, hogy használható.PS:
Általános érvelési hiba, amikor más példával próbálják csökkenteni, a kiindulási dolog jelentőségét. Miközben nincs összefüggés a két dolog között.Jelen esetben, a minimális gyorshajtás teljes megszűnésének nem lenne hatása, a piroson áthaladó biciklisek számára.
PS:
Itt szeretnék egy új közlekedési kampányt indítani.
Az eddigi vigyázzunk egymásra szlogen helyett, a vigyázzunk magunkra kampányt.
Tekintettel arra a tényre, hogy aki magára nem tud vigyázni, az másra sem fog (tudni) vigyázni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
"Mondjuk ez a zebrán szállj le és told át dolgon lovaglás elég valóságtól elrugaszkodott. TUDOM hogy a KRESZ ezt írja, de ez egy rossz szabály."
Pontosan azért "rossz" a szabály, mert ez előtte lévő "jó" szabályzást, nem tartották be a kerékpárosok.
Ha nem szállsz le, nincs elsőbbséged. Ennyi.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Kisgépkezelő #32 üzenetére
ha 50-nél mentem volna megálok, ha 65-el mentem, akkor csikorgó fékekkel ~40-el nekicsapok az előttem lévő ojjektumnak.
Hát nem.
Egyrészt csikorgó fékek, csak régi járműveken vannak. Az ABS teszi a dolgát.
Másrészt erős túlzás az állítás.
A fékút és a fékidő, csak a sebesség négyzetének arányában növekszik.A relatív gyorshajtás meg olyan gumi fegyver, amit minden helyzetben el lehet sütni. Ha lassabban mentél volna, elkerülhető lett volna a baleset. Ha el sem indulsz, akkor meg tuti.
Ha jóval gyorsabban haladsz, akkor is elkerülhető a balesetek egy jelentős része. Tehát a relatív lassúhajtás is veszélyes.A közlekedési szabályok a kerékpárosoknak is korlátozzák a sebességét. És köztük is relatív gyors- és lassúhajtók a legveszélyesebbek.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Van valahol egy teszt a neten. Egy Opellel tesztelték a féktávolságokat. Az 50 és 100km/óra sebesség esetében háromszorosára nőt a féktávolság.(Ami nagyjából megfelel az elméletnek.)
De ez csak egy tényező a több közül. Számít még a jármű fékrendszer, gumik állapota. Illetve mekkora energia elnyelésére tervezték a fékrendszert. Számít az út állapota. A lejtés vagy emelkedés mértéke. Sőt még a szélirány is mérhető mértékben befolyásolja a fékutat.
A járművezető reakciója, hogy a fékezés mellett irányt is változtat vagy sem. Ha változtat, megnöveli az esélyét az ütközésnek, mert növekszik a fékút hossza.De továbbra sem befolyásolja a fékútról folytatott beszélgetés a pirosban áthajtó kerékpárosok megítélést.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...