- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk a "megengedettnél kicsit gyorsabban hajtás" kevésbé feltűnő, mint a piroson átbiciklizés, ellenben sokkal inkább közveszélyes. Meglepően sokat nő a fékút akár 10-15 km/h sebességtúllépés esetén is. (Persze csak beszélek itt a levegőbe, mert én is ugyanúgy büntetési határ -0.5km/h-val csapatom a pályán, mint mindenki más.)
-
félisten
válasz Kolondrum #47 üzenetére
Azert ne azt vegyuk alapnak, hogy szabalytalanul 70-el megy a robogos a kozutakon. A szabalytalansag mellett erre sem mindegyik kepes, harmadreszt ha kepes is lenne se huzza neki mindenki amit szol. En pl 35-45 kozott ellavirozok, pedig megy a robogo, hogy letepi a fejem, nekem ez a kenyelmes es biztonsagos. Altalanossagban is azt latom, hogy ennel nem nagyon mennek gyorsabban, 40-50 max. Az alap felvetes az volt, hogy nem kepes a forgalom ritmusaban kozlekedni egy kerekparos, ezert alkalmatlan a kozuti kozlekedesre.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Kolondrum #51 üzenetére
Nyilvan ahol a korulmenyek nem megfeleloek egy segedmotoros kerekparnak, oda nem megyek ki vele. 2 hete labon hoztam el a jogomat a 83-as fouton, 42 km, semmi gond nem volt, zold melleny, odafigyeles. Talan 3 auto volt aki kozel ment el mellettem, a tobbi turelmesen kovetett, mikor jottek szembe.
Amugy nem ertem mit szeretnel ebbol kihozni. A motorkerekparokat leszamitva egyik ketkereku sem tudja tartani az orszaguti tempot. Akkor onnan tiltsunk ki minden mast? Vagy?
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Kolondrum #69 üzenetére
Autózom, robogózom, bringázom, ergo van vizsgám az utakra. A fizetésről meg annyit, hogy nem igazán összehasonlítható a az út kerékpár által okozott terhelése és amortizációja egy gémjárműéhez képest
Azt kellene belátni, hogy nem a bringával van a baj hanem az emberekkel. Aki gyökér, az autóban is gyökér, meg gyalog is. Sőt most jöhetnék autómárka alapú általánosítással is, de inkább nem teszem mert bár saját tapasztalat alapján vannak frekventált márkák, nem érzem hogy jogos lenne.
Nekem viszont személy szerint nyitogatja a bicskát a zsebemben amikor folyton a kurv@@nyádbringás megy, egyéni közlekedési moráltól függetlenül.
Az meg hab a tortán, hogy akárhány országban jártam eddig Európában, sehol nem volt ilyen probléma. Külföldi bringázás alkalmával egyetlenegyszer nyomta autós a dudát mint süket a csengőt, mily meglepő, magyar rendszámmal...
Pár évvel ezelőtt Szegeden görkocsolya Európa-bajnokság volt. A pályától 4-5 kilométernyire volt a versenyzői szálloda. A francia és a holland csapat bedobálta a buszba a cuccát az egyik edzésnap után és megindultak korival a hotelba. Aztán amikor rohantunk utánuk, hogy a saját érdekükben ezt itt lehet nem kellene, nem értették hogy mi lehet a probléma, hisz otthon is rendszeresen csinálnak ilyet.
Az általános (közlekedési) morállal van probléma - hatalmas tisztelet a kivételnek - nem pedig egyes eszköztípusokkal. Értem én hogy nincs nyomonkövetése a bringásnak, de ha nem lenne a közlekedők 80 százaléka ökör, akkor ez fel sem merülne mint esetleges problémaforrás.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts