Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz big-J #3778 üzenetére

    Igen, én is erre gondoltam, hogy az alap 360Wh nem sokra lenne elég ha teljes erővel mehetne az EP8, de amikor ott a kiegészítés, nyugodtan engedhetné a szoftver. Szerintem amúgy erre lesz valami utólagos szoftvereres megoldás, abban biztos vagyok. Persze nem kell mindig maxon hajtani, de jó érzés ha ott van a brutál erő is ha néha kell. Tetszik nagyon a gép, mert egyértelműen agyonver minden eddig E-MTB-ot kezelhetőségben. Viszont ilyeneket nem értek, hogy miért kellett ennyire keskenyre szabni a váz sárférőhelyét? A tesztben is felrótták neki, hogy pár tempós döntött kanyar után már dörzsölte a gumi a támvilla oldalát. És ez még csak nem is plus-os külső, 2,4-es szélesség. Ilyen baromságokkal belerondítani egy amúgy kiváló bringába, érthetetlen. A nagyon nagy ötlet ebben az egész koncepcióban az, hogy kivették a vázból a böszme nagy 600+Wh akkut, ezzel lehetett sokkal karcsúbb, könnyebb vázat gyártani. Itt takarították meg a kilókat, és maga a kiegészítő akku nem ad hozzá annyi súlyt, mint ami a vastagabb vázzal és 1db böszme akkuval lenne. El tudom képzelni, hogy ezt a koncepciót ellesve, más is elkezdi alkalmazni ezt a megoldást, könnyebb bringák gyártása érdekében. Bár a Focus már régóta csinál ilyet, valahogy az nem sikerült túl karcsúra és könnyűre. Ha nem lenne ez a kis baki a sárférőhellyel, már szerintem rendelném is, de ez egy kicsit elgondolkodtatott. Nekem a 2,4-nél szélesebb gumik is kellenének, itt meg az kilőve, még a 2,4-es is beleérhet a vázba ha megcsapatod alacsony nyomáson.

Új hozzászólás Aktív témák